کد خبر: 6129
سرویس: انتصابات
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
معارفه جناب آقای آیت الهی

آیین معارفه سرپرست جدید «معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و مطالعات استراتژیک و نظام بیمه‌ای» صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، روز شنبه (یکم شهریورماه) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، محمدمهدی رحمتی رئیس هیأت رئیسه صندوق‌ها در آیین معارفه سرپرست جدید «معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و مطالعات استراتژیک و نظام بیمه‌ای» گفت: با توجه به اهداف و مأموریت‌های صندوق‌ها، برنامه‌ریزی از بخش‌های راهبردی این سازمان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بهره‌مندی از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ارائه خدمات در فهرست اولویت‌های صندوق‌هاست. لذا از معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و مطالعات استراتژیک و نظام بیمه‌ای، انتظار می رود با همکاری بخش‌های صندوق‌ها مانند معاونت درمان و فناوری اطلاعات، مأموریت‌های مشخص شده را محقق کند.

در ادامه این آیین، رئیس صندوق‌ها وجود بخش برنامه‌ریزی اثربخش را در مجموعه‌های نظام‌مند ضروری خواند و گفت: به یقین برنامه‌ریزی در کنار مطالعات راهبردی، سبب هماهنگی برون و درون سازمان خواهد شد.

افخم زروانی، مدیریت تعهدات صندوق‌ها را از وظایف برنامه‌ریزان دانست و گفت: کارکرد مؤثر شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق‌ها از یک نظام درست برنامه‌ریزی نشأت می گیرد.

اسامه آیت اللهی سرپرست جدید معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و مطالعات استراتژیک و نظام بیمه‌ای نیز گفت: تحقق برنامه‌های مورد انتظار در پرتو همکاری و تعامل سازنده با بخش‌های مختلف صندوق‌ها امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: با تقویت ابعاد کارکردی معاونت به‌خصوص در حیطه برنامه‌ریزی و بهره‌مندی از فناوری، سامانه‌های مورد انتظار پیگیری خواهد شد.

در این مراسم از تلاش‌ و کوشش‌های خانم اعظم عباسی سرپرست پیشین معاونت قدردانی و آقای اسامه آیت الهی به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، نظارت و مطالعات استراتژیک و نظام بیمه‌ای معرفی شد.

عکس

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =