کد خبر: 5695
سرویس: بروشور
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بروشور درمان منطقه دو

بروشــور حــاوی نشــانی مراکز درمانــی طرف قــرارداد بــا صندوق‌هــای بازنشســتگی صنعــت نفــت در منطقه ۲ (شهرهای استان خوزستان) را دریافت (دانلود) کنید.

بروشور پیش روی شما حاوی نشانی مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوقهای بازنشستگی صنعت نفت است. بروشور با این هدف طراحی شده است تا در مواقع لازم نزدیکترین مراکز درمانی طرف قرارداد را به شما معرفی کند.
آرزوی ما سلامتی همیشگی شماست. اما توجه داشته باشید درمان بهموقع در سن بازنشستگی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این بروشور میتواند راهنمایی برای شما در درمان بهموقع باشد.صندوق بازنشستگی صنعت نفت با درک اهمیت درمان بهموقع، در تلاش است بر تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیفزاید و در کنار افزایش تعداد مراکز درمانی، همۀ امکانات خود را برای بالا بردن شاخصهای کیفی به کار گیرد.
در همین راستا، دستاندرکاران کوشای معاونت درمان، بهداشت و سلامت با همکاری منطقه 4 صندوقها با شناسایی مراکز درمانی و تشخیصی موجود در سطح منطقه، تعداد مراکز طرف قرارداد را افزایش دادهاند. این فهرست مرتب در حال کامل شدن است ما با اعتقاد بر اینکه باید همیشه همراه شما بازنشستگان باشیم، عملکرد این مراکز را ارزیابی می کنیم، لازم به ذکر است با توجه به شرایط، امکان حذف و اضافه شدن مراکز درمانی وجود دارد. شما میتوانید آخرین آدرس مراکز درمانی را از بخش درمان سایت OIPF.ir  دریافت کنید. ما در تلاش هستیم این فهرست را همیشه بهروز نگه داریم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =