نشست روسا و اعضای هیات مدیره کانون های کرمانشاه، کردستان و همدان با رییس صندوق ها

رئیس صندوق هادر دیدار با روسای سه کانون غرب کشور گفت: شش قرارداد جدید استان کردستان امضا شد که خبر خوبی برای همکاران این منطقه است. ازاین‌رو، تلاش می‌شود سطح و تعداد مراکز طرف قرارداد در کردستان مانند استان‌های هم‌جوار ازجمله کرمانشاه بهبود یابد. روسای کانون های کرمانشاه، کردستان و همدان نیز روند بهبود خدمات در منطقه ۵ را محسوس ارزیابی کردند.

روسای کانون‌های کردستان، کرمانشاه و همدان بعدازظهر روز (سه‌شنبه ۱۴ آبان ماه) با رئیس و معاون درمان صندوق‌ها دیدار و گفتگو کردند؛ روسای کانون‌ها با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در منطقه پنج، فعالیت‌های شکل‌گرفته را سازنده و تأثیرگذار ارزیابی و تصریح کردند برنامه‌های امسال صندوق در منطقه ۵ به نسبت پارسال در همه بخش‌ها با رشد و توسعه مواجه بوده است . همچنین، در خصوص بهبود سطح خدمات درمان و بازپرداخت هزینه نسخ درمانی پیشنهادهایی ارائه کردند.

طوس جوهری رئیس هیئت‌مدیره کانون کردستان با تشریح اقدامات شکل‌گرفته، پیشنهادهایی درزمینهٔ سرعت بخشی به پرداخت نسخ درمانی ارائه کرد. وی افزود: به نسبت سال گذشته زمان پرداخت نسخ بهبودیافته است اما در مواردی نیاز به اصلاح فرایند جهت شتاب بخشی بیشتر نیاز است.

عنوان

رئیس صندوق‌ها، پیشنهاد و نظر رئیس کانون کردستان را وارد دانست و گفت: جهت استقرار پزشک معتمد دندان‌پزشک با منطقه گفتگو خواهد شد و امیدواریم این موضوع نیز رفع شود.

افخم زروانی تصریح کرد: امروز شش قرارداد جدید استان کردستان امضا شد که خبر خوبی برای همکاران این منطقه است. ازاین‌رو،  تلاش می‌شود سطح و تعداد مراکز طرف قرارداد در کردستان مانند استان‌های هم‌جوار ازجمله کرمانشاه بهبود یابد در این زمینه کانون کردستان می‌تواند هر مرکز موردنیاز را به شورای درمان پیشنهاد دهد.

عنوان

در ادامه رئیس هیئت‌مدیره کانون کردستان در خصوص گردشگری و برنامه‌های فرهنگی گزارش کوتاهی ارائه کرد و گفت: با همکاری منطقه ۵ امسال نیز جشن بزرگ ایام هفته وحدت برای بازنشستگان استان کردستان برگزار می‌شود.

جعفر آصفی رئیس هیئت‌مدیره کانون بازنشستگان همدان  نیز تغییرات انجام‌شده در منطقه ۵ صندوق‌ها در خصوص بهبود وضعیت درمان و خدمات رفاهی را روبه‌جلو دانست و گفت: در خصوص بهبود بیشتر درمان منطقه صحبت‌های خوبی انجام‌شده است که چشم‌انداز روشنی را برای ارائه خدمات ترسیم می‌کند.

برخاص نظری رئیس هیئت‌مدیره کانون کرمانشاه هم در این نشست، در خصوص کارت ورزش، همراه بیمار، داروهای خاص مواردی را بیان کرد و گفت: بهتر است کارت ورزش معطوف به یک ورزش نباشد و ظرفیت جهت بهره‌مندی بیشتر از آن فراهم شود.

عنوان

دکتر امیرمردانی معاون درمان صندوق‌ها در این نشست به سؤالات و پیشنهادهای روسای کانون‌ها در خصوص درمان پاسخ داد و گفت: در برخی عقد قراردادها و یا انتقال قراردادها که تأخیر روی‌داده است مشکل متن حقوقی و مالی است که مستلزم برگزاری نشست‌های بیشتر جهت رسیدن به متن نهایی قرارداد است. به‌طور مثال چندین مرتبه نشست برای مراکز درمانی همدان انجام‌شده و ادامه دارد چراکه متن پیشنهادی از سوی طرف دیگر قرارداد موردپذیرش کامل صندوق‌ها از منظر امور حقوقی و ضوابط مالی نیست ازاین‌رو در فرایند برخی عقد قراردادها زمان سپری می‌شود.

وی در این نشست در خصوص داروهای خاص، همراه بیمار، فرانشیز هم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: در بیمارهای خاص مانند سرطان، بیماران از پرداخت فرانشیز معاف هستند.

برای مشاهده تصاویر این خبر اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =