ارائه گزارش شرکت اسپیدی در نشست هیئت رئیسه صندوق‌ها

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در این پیام، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

 عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی امروز در شهر کرمان نوشت: در مسیر گلزار شهدای کرمان جنایتکاران سنگدل جمعی از علاقه‌مندان شهید سرافراز، سلیمانی را به شهادت رساندند؛ عزیزانی که برای گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها گرد هم آمده بودند؛ شهیدی والامقام که ایران اسلامی و منطقه مدیون جان‌فشانی و زحمات ایشان در مسیر مبارزه با پلیدی و تروریست است.

 مسیر و مکتب شهید سلیمانی با آرمان‌ها و اعتقادات ایرانیان عجین است و این‌گونه جنایت‌های کور هرگز نخواهد توانست میان ملت و آرمان‌های آن شهید جدایی افکند. محاسبات دشمنان ایران اسلامی هرگز محقق نخواهد شد زیرا مسیر مبارزه و مقاومت با ارزش‌های الهی پیوند خورده است. سیل ارادتمندان این شهید که در آئین امروز مشاهده شد مؤید همین موضوع است. به‌یقین انتساب لقب «سردار دل‌ها» برای آن شهید عزیز، حکایت از پیوند عمیق ملت با آرمان‌ها و اعتقادات شهید عزیز سلیمانی دارد.

 جنایتکاران که در میدان‌های نبرد ضربات سهمگینی از یاران و پیروان راه شهید سلیمانی متحمل شده‌اند و می‌شوند برای سرپوش نهادن به شکست‌های خود به‌ناچار روی به عملیات تروریستی آورده‌اند؛ این نیز اشتباه دیگری در محاسبات آنان است زیرا طبق اعتقادات و ارزش‌های الهی و آموزه‌های ناب دینی، خون شهدا هرگز بی‌ثمر نخواهد ماند.

این‌جانب ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی، ضایعه را به امام زمان (ارواحنا له الفدا)، مقام معظم رهبری و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران به‌ویژه مردم شهیدپرور و قدرشناس کرمان تسلیت عرض می‌کنم؛ برای شهدا هم‌نشینی در جوار معزز و نورانی بانوی دو عالم «حضرت فاطمه الزهرا» (س) و برای مجروحان شفا و سلامتی عاجل از محضر خداوند سبحان، دعا و مسئلت می‌نمایم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =