کد خبر: 9236
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بازنشسته/ رایانه

شورای پروژه‌های مسکن کارکنان صنعت نفت در اطلاعیه‌ای از اعضای طرح مذکور درخواست کرد در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن ثبت‌نام کنند.

با توجه به اطلاعیه شماره یک شورای پروژه های مسکن کارکنان صنعت نفت (مشاهده متن کامل اطلاعیه) در خصوص ثبت نام شاغلان، بازنشستگان و بازماندگان (تک‌بازمانده) عضو طرح پس انداز مسکن کارکنان در سامانه HTTPS://SAMAN.MRUD.IR به اطلاع می‌رساند: ثبت نام همکاران ارجمند بازنشسته و بازمانده عضو طرح در سامانه مذکور برای بهره‌مندی از تسهیلات ساخت پروژه‌های مسکونی در آینده، ضروری است.

 بر اساس تفاهم نامه تنظیمی میان وزارت‌خانه‌های نفت و راه و شهرسازی مقرر شده است وزارت راه و شهرسازی برای افرادی که در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام و غیر واجد شرایط شناخته می‌شوند (به اصطلاح فرم "ج" آنان سبز نیست)، اقدام به واگذاری زمین به قیمت کارشناسی به صورت نقد و اقساط نماید.

بازنشستگان ارجمند در صورت نیاز می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره طرح و اقدامات مورد نظر، با مسئولان و کارشناسان مربوطه در نمایندگی‌های صندوق‌ها تماس حاصل فرمایند. 

برای مطالعه گفتگوی مشاور معاون وزیر نفت در امور تأمین مسکن کارکنان، در خصوص این طرح که جزئیات بیشتری را تشریح کرده است نیز می‌توانید اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =