کد خبر: 9195
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نمایندگی صندوق ها / تهران

مدیریت رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه ثبت‌نام دریافت «هوده کارت» برای بازنشستگان و همسران بازنشسته متوفی را اعلام کرد. 

متن اطلاعیه به شرح زیر است: 

«متقاضیان(بازنشستگان و همسران بازنشسته متوفی) می‌توانند از طریق مراجعه به  سامانه سما (اینـــــجا) رأساً نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نموده یا در صورت تمایل از طریق صرفاً مراجعه به نمایندگی درخواست خود را ارائه نمایند.

پس از انجام ثبت درخواست و دریافت کارت از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی‌، دارندگان کارت می‌توانند به فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد شرکت توسعه ارزش هوده (برای مشاهده اینجا کلیک کنید) در سراسر کشور مراجعه و تا سقف ۱۲ میلیون تومان و حداکثر قسط ماهانه ۴ میلیون تومان خرید نمایند.

ملاحظات:

۱- منظور از «نمایندگی» در متن فوق، نمایندگی‌های صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت می‌باشد.

۲- جهت اعلام درخواست صدور کارت به هیچ عنوان به نمایندگی‌های هوده کارت (شعب بیمه ملت) مراجعه ننمایید.

۳- اکیداً توصیه می‌گردد با توجه به شباهت مراحل ثبت درخواست «هوده کارت» و «حکمت کارت صبا»، در زمان ثبت درخواست غیرحضوری، انتخاب هر یک از این کارت‌ها، به صورت آگاهانه و صحیح توسط متقاضی، صورت پذیرد.

با توجه به افزایش اعتبار تعداد بالغ بر ۸.۳۰۰ کارت اعتباری بیمه ملت سابق در قالب شرایط جدید در اسفند ماه سال گذشته، چنانچه کارت احدی از دارندگان مفقود شده باشد، می‌تواند طبق مراحل آموزش داده شده اقدام نموده و مجدداً ثبت درخواست کند.»

برای مشاهده شرایط و نحوه استفاده اینجا کلیک کنید. 

برای آموزش نحوه ثبت درخواست و اعلام مفقودی کارت  اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده بروشور نحوه خرید و استفاده از کارت اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =