بازدید رئیس صندوق ها از واحد فناوری و اطلاعات

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز چهارشنبه (۲۲ تیرماه) در جریان بازدید از «فناوری اطلاعات صندوق‌ها» گفت: در عصر کنونی خدمتی دارای رضایت‌مندی قابل توجه است که به وسیله‌ی فناوری اطلاعات ارائه شود. بنابراین، یکی از اهداف توسعه‌ در بخش خدمات، بهره‌مندی روزافزون از فناوری است. 

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز چهارشنبه (۲۲ تیرماه) در جریان بازدید از بخش‌های زیرساخت، امنیت و نرم‌افزار حوزه خدمات صندوق‌ها در بخش فناوری اطلاعات گفت: در عصر کنونی شاهد نقش پر رنگ فناوری اطلاعات در جامعه هستیم.

وی افزود: خدمتی دارای رضایت‌مندی قابل توجه است که به وسیله‌ی فناوری اطلاعات ارائه شود. 

رئیس صندوق‌ها گفت: بهبود مستمر فرایندها، شفاف‌سازی و کاهش هزینه‌ها از جمله ویژگی‌های ارزشمند توسعه‌ خدمات الکترونیکی است. 

وی با بیان اینکه توسعه خدمات صندوق نفت بر پایه فناوری اطلاعات خواهد بود، افزود: فرایندهای پرداخت مستمری و مقرری، درمان، پرداخت وام‌ها و خاتمه خدمت از جمله خدماتی است که صندوق نفت با تکیه بر ظرفیت‌های حوزه فناوری اطلاعات خود ارائه می‌کند. بنابراین، یکی از اهداف توسعه‌ در بخش خدمات، بهره‌مندی روزافزون از فناوری اطلاعات است. 

در این بازدید، علیرضا یزدی رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات، روند آماده‌‎سازی خدمات نوین بر پایه فناوری اطلاعات را تشریح کرد و افزود: پیشخوان‌های نمایندگی صندوق‌ها در سراسر کشور از خدمات زیرساخت و شبکه‌ فناوری اطلاعات صندوق‌ها برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند. 

وی گفت: با تکیه بر توان مهندسان و طراحان جوان این حوزه، خدمات جدیدی را در حال آماده‌سازی هستیم که به امید خدا به سبد خدمات از راه دور صندوق‌ها افزوده خواهد شد. 

در این برنامه که معاونان رفاه و بازنشستگی و سلامت، بهداشت و درمان نیز حضور داشتند از بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات صندوق‌ها بازدید شد. صندوق نفت، دارای سازوکار فناوری اطلاعات مستقل و درگاه اختصاصی خدمات الکترونیکی با عنوان سامانه سماست.

خدمات صندوق‌های بازنشستگی نفت با فناوری اطلاعات توسعه می‌یابد

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =