کد خبر: 8332
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
رفاهی

امکان استفاده بازنشستگان از خدمات غذای باشگاهی صنعت نفت، از تاریخ ۱۵ اردیبهشت‌ماه فراهم شد.

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت سرانه غذای باشگاهی را هر ماه به شکل نقدی به همراه مستمری و مقرری پرداخت می‌کند. با این وجود، برخی از بازنشستگان ارجمند تقاضای استفاده از خدمات غذای باشگاهی را دارند. لذا برای تامین نظر عزیزان بازنشسته، این متقاضیان، در شهرهای تهران، شیراز و مشهد بر اساس ظرفیت صنعت نفت، امکان رزرو غذای باشگاهی از نیمه اردیبهشت ماه فراهم شده است.  

با توجه به اینکه سرانه نقدی خدمات غذای باشگاهی در حال پرداخت است، لازم است بازنشستگان ارجمند نحوه استفاده را به اختیار با سازوکاری که در آینده نزدیک اعلام می‌شود انتخاب نمایند، یک، استفاده از خدمات غذای باشگاهی و دوم استمرار پرداخت نقدی سرانه به همراه مستمری. (سازوکار این مرحله در اینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود)

بنابراین، بازنشستگانی که گزینه اول را انتخاب کنند از ۱۵ اردیبهشت‌ماه مانند شاغلان از خدمات غذای باشگاهی بهره‌مند می‌شوند و دیگر سرانه نقدی را دریافت نخواهند کرد. و سرانه نقدی کسانی که رویه جاری را انتخاب کرده‌اند نیز همچنان پرداخت می‌شود.

گفتنی است، هر بازنشسته و افراد تحت تکفل وی در ماه یک‌مرتبه می‌تواند از خدمات غذای باشگاه استفاده کند. بدیهی است پرداخت حق عضویت باشگاه، سهم استفاده کننده، نحوه ثبت نام و .... مطابق مقررات باشگاه و حسب ضوابط شاغلان خواهد بود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =