کد خبر: 7948
تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
اوجی

وزیر نفت در پیامی، ۱۱ دی‌ماه، سالروز تأسیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت را به عموم همکاران به‌ویژه بازنشستگان صنعت نفت تبریک گفت.

در پیام مهندس اوجی آمده است:

«صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، با قدمتی هفتادوچهار ساله، نمادی از نفت در سرزمین ایران عزیز است.

صندوق‌ها جلوه‌ای از انجام تعهدات در حوزه اجتماعی و رفاهی در چارچوب قوانین و مقررات حاکم است. برای برآورده کردن بهتر این تعهدات، صندوق‌ با رویکرد بنگاه اقتصادی درصدد انجام اقدام‌هایی مؤثر به‌منظور افزایش سوددهی و بهره‌وری اقتصادی از طریق بهبود ساختار مدیریتی و شرکت‌های زیرمجموعه است؛ صندوق در تلاش است به مدد کوشش متخصصان نهادی مطمئن و استوار برای بازنشستگان و شاغلان باشد.

ارائه خدمت به پیشکسوتان صنعت نفت که دوران‌های سختی همچون دفاع مقدس را در برگ‌های زرین تاریخ به ثبت رسانده‌اند، جایگاه این نهاد را در میان سایر بخش‌های صنعت نفت متمایز کرده است. از این رو، استحکام‌بخشی به پشتوانه این عزیزان رسالت و وظیفه قانونی همه خدمتگزاران است.

اینجانب با تبریک روز ۱۱ دی‌ماه سالروز تأسیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به عموم همکاران به‌ویژه بازنشستگان صنعت نفت و عرض خدا قوت به کارکنان حوزه‌های خدمت‌رسانی و سرمایه‌گذاری صندوق‌ها، افزونی توفیقات آنها را در جهت پیشرفت و اعتلای میهن اسلامی و کسب رضایت حداکثری بازنشستگان عزیز و کارکنان شریف صنعت نفت را از خداوند منان خواستارم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =