کد خبر: 7881
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
کتاب مهارت‌های کاربردی زندگی

کتاب مهارت‌های کاربردی زندگی با هدف از بین بردن مقاومت‌های ناخودآگاه و تجربیات روانشناسی و فرا روانشناسی به رشته تحریر در آورده شده است. انجام تمرینات کتاب مهارت‌های کاربردی زندگی به شما کمک می‌کند که به ناخودآگاه وارد شوید و برنامه ریزی آن را تغییر دهید. از خصوصیات بارز کتاب این است که کاملاً کاربردی است.

این مجموعه کاملاً خودآموز است و تمرینات آن را هر کس به راحتی می‌تواند انجام دهد و از اثرات فوق العاده آن استفاده کند. تکنیک‌های القای خلسه و وارد شدن به حالت تتای مغز از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوره می‌باشد. در این مجموعه از لایه‌های صوتی و امواج مغزی جهت بهتر وارد شدن به لایه‌های زیرین ناخودآگاه و برنامه ریزی آن استفاده شده‌است.

این دوره می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و شما بر روی احساسات و جسمتان تسلط پیدا کنید. اگر با مشکلات ذهنی مثل اضطراب و افسردگی، رنج‌ها و زخم‌های روانی، بی‌حرمتی‌ها، عدم ارتباط مؤثر رنج می‌برید این کتاب به شما کمک می‌کند. اگر می‌خواهید خواسته‌ها و آرزوهایتان را در آغوش بکشید این کتاب به شما کمک می‌کند. انجام تمرینات این کتاب شبیه یک جراحی روانی می‌باشد. انجام تمرینات منظم این کتاب به دلیل استفاده از روش‌های مقاومت‌زدایی ذهنی و استفاده از تکنیک‌های غیر مستقیم جهت القای ذهنی و کار کردن بر روی ناخودآگاه کاملاً مؤثر است.

تمام تکنیک‌های ارائه شده در کتاب مهارت‌های کاربردی زندگی در حالت آلفا و تتای مغز که حالت هوشیاری مضاعف می‌باشد پایه ریزی شده است و به همین دلیل می‌تواند در زمان بسیار کوتاهی انسدادهایی که در ناخودآگاه و ذهن می‌باشد را برطرف نماید. کسانیکه می‌خواهند ذهن روشن، آزاد، فعال در هر زمینه‌ای داشته‌باشند. این دوره به آنها کمک می‌کند.

 در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«درخواست کنید تا به شما داده شود. جستجو کنید تا بیابید. بر در بکوبید تا به روی شما باز شود. زیرا هر چه طلب کنید دریافت می‌کنید. آنچه جستجو کنید می‌یابید و در به روی کسی که آن را می‌کوبد، باز می‌شود. رؤیاها و آرزوهایتان هر چه باشد، راه رسیدن به آن یکی است و آن راه، تجسم است. تجسم به شما کمک می‌کند به آرزوهایتان دست یابید. اگر آنچه امروز می‌شنوید انجام دهید، زندگیتان دگرگون می‌شود. تجسم به شما می‌آموزد جهان در انتظار تجسم و اراده شماست تا رام اراده و تجسم شما گردد، پس اول تجسم کنید و سپس اراده نمایید. مکانیزم تجسم خلاق آن را برای شما برآورده می‌کند.

بخواهید تا به شما داده شود. یکی از موانع، نوع برداشتی است که از خودمان داریم. همه ما از خودمان برداشتی داریم. این برداشت‌ها به صورت تصویر در ذهن ذخیره می‌شود. ما در برابر هر احساس، آرزو و باور تصویر ذهنی مشخصی داریم. حتی اگر تصویر ذهنی با کاری که انجام می‌دهیم هماهنگ نباشد، تصویر ذهنی اتفاق می‌افتد و تصویر ذهنی برنده است.

باید نوع تصویر ذهنی را که از خود داریم تغییر دهیم. چشم‌هایتان را ببندید و در مورد کار یا وضعیتی که دارید فکر کنید. تصویری که به ذهنتان می‌آید چیست؟ آیا این تصویر شما را موفق می‌کند؟ مثلاّ چنان‌چه می‌خواهید برنده مسابقه کشتی یا وزنه‌برداری شوید، زمانی که چشمتان را می‌بندید و به خودتان فکر می‌کنید، چه می‌بیند؟ فردی قوی یا فردی ضعیف و ناتوان؟ خودتان را بزرگ می‌بینید یا کوچک؟ باید تصویر ذهنی با اهداف و آرزوهایتان هماهنگ باشد تا در به انجام رسیدن اهدافتان به شما خدمت کند.»

کتاب مهارت‌های کاربردی زندگی (practical life skills)، نوشتۀ جمشید هاشمی (آرام)، یکی دیگر از کتاب‌های منتشر شده در تجسم خلاق می‌باشد.

برای خرید و دانلود کتاب اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =