آیین تکریم سرکار خانم زروانی و معارفه جناب آقای حاجی صادق

رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: برای تحقق رضایت حداکثری در میان بازنشستگان و بازماندگان ارجمند صنعت نفت، اتخاذ برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت در سطوح صندوق‌ها ضروری است. و افزون بر بهبود فرایندهای خدماتی باید بخش‌های اقتصادی صندوق‌ها نیز تقویت شود تا توان ارائه خدمات رفاهی مطلوب‌تر فراهم شود.

عبدالحسین بیات، رئیس هیات‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز شنبه (24 مهرماه) در آیین معارفه رئیس جدید صندوق‌ها، با تبریک ایام نهم ربیع الاول به همه مسلمانان به خصوص به بازنشستگان ارجمند و کارکنان صندوق‌ها گفت: رئیس جدید صندوق‌ها دارای سوابق کاری متعدد در سطوح این سازمان است. از این رو، آشنایی مطلوبی نسبت به ماهیت، کارکردهای صندوق‌ها، مشکلات و مسائل ذی‌نفعان دارد. 

بیات ادامه داد: امید می‌رود با تکیه بر دانش ایشان و با همکاری دست‌اندرکاران صندوق، رضایت حداکثری در میان ذی‌نفعان به دست آیید. البته در همه سازمان‌ها که با ذی‌نفعان خود ارتباطی مشابه با صندوق‌ها دارند دست‌یابی به رضایت صد در صدی میسر نیست. بنابراین، باید کوشش کرد با توجه به ظرفیت‌ها، رضایت حداکثری را به دست آورد. 

وی تصریح کرد: برای تحقق رضایت حداکثری، اتخاذ برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت ضروری است. 

رئیس هیات‌رئیسه، ارائه خدمات با رضایت حداکثری را در گرو بهره‌مندی از سرمایه‌گذاری‌های پایدار دانست و گفت: باید با تدابیر اقتصادی و البته در برنامه‌های میان مدت و بلند مدت، توان منابع صندوق‌ها را حفظ و افزایش داد تا تصمیم‌گیران حوزه خدمات رفاهی نیز توان اتخاذ تصمیم برای ارائه انواع خدمات رفاهی را داشته باشند. 

بیات ادامه داد: به امید خدا، توسعه، رشد و اصلاح سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه اقتصادی صندوق‌ها پیگیری جدی می‌شود.

رئیس هیات رئیسه در پایان از زحمات خانم افخم زروانی رئیس پیشین صندوق تشکر و قدردانی کرد و برای آقای عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت آرزوی موفقیت و سعادتمندی روز افزون کرد.

تشکیل کارگروه‌های تخصصی

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت نیز در این آیین گفت: امروز نهم ربیع الاول است جا دارد این روز فرخنده را به همکاران ارجمند و بازنشستگان محترم تبریک بگوییم. این تقارن را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم برکت این موضوع در خدمتگزاری به بازنشستگان و شاغلان صنعت نفت متبلور شود. 

حاجی‌صادق ادامه داد: از مهندس اوجی وزیر محترم نفت و مهندس بیات رئیس محترم هیات رئیسه قدردانی می‌کنم که به اینجانب فرصت خدمتگزاری به قشر شریف بازنشستگان، بازماندگان و شاغلان صنعت نفت را دادند. 

وی افزود: امیدوار و مصمم هستیم با کار شبانه‌روزی و علمی، رضایت حداکثری را همان طور که رئیس هیات‌رئیسه اعلام کردند به دست آوریم. البته چالش‌ها و مسائل پیش روی صندوق و بازنشستگان، کم نیست ولی با برنامه‌ریزی و کار مضاعف و همکاری کارگزاران صندوق‌ها و تعامل با بازنشستگان ارجمند، به سمت کاستن و رفع آنها در قالب برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت حرکت می‌کنیم. 

رئیس صندوق‌ها گفت: صندوق‌ها باید به روشی اداره شود که ضمن پاسخگویی به نیاز کنونی بازنشستگان و بازماندگان، توان ارائه خدمات به بازنشستگان آینده را که اکنون شاغل هستند را داشته باشد. از این رو، صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت متعلق و مرتبط به همه صنعت نفت است.  بنابراین، برای رفع مسائل و محدودیت ها، همه باید به این صندوق کمک کنند. 

وی افزود: در چند روز گذشته، مسائل مختلفی دریافت شده است که از امروز با تشکیل کارگروهای تخصصی برای رفع و کاستن آنها تلاش می‌کنیم. 

لزوم جامعیت برنامه‌ها قبل از اجرا 

حاجی‌صادق گفت: برنامه‌ها باید قبل از اجرا به خوبی کارشناسی شوند تا در حین اجرا موجب ناخشنودی قشر بازنشستگان و بازماندگان نشود. لذا جامعیت برنامه قبل از اجرا از موارد مهم برای به دست آوردن رضایت حداکثری است. 

رئیس صندوق‌ها با بر شمردن چالش‌های پیش روی صندوق و بازنشستگان گفت: برخی از این موارد در کوتاه مدت و میان مدت با کار کارشناسی قابل رفع و کم شدن است و برخی از آنها نیازمند اصلاح و بهبود قوانین است که در فهرست کارهای بلندمدت قرار می‌گیرد. 

حاجی‌صادق  از همه دست‌اندرکاران صندوق‌ها که در ادوار گذشته برای بازنشستگان ارجمند خدمت کردند تشکر و قدردانی کرد.

برای مشاهده تصاویر این مراسم اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده سوابق شغلی رئیس صندوق ها اینجا کلیک کنید. 

برای مشاهده متن پیام تشکر و قدردانی رئیس صندوق ها اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =