کد خبر: 7370
سرویس: اپلیکیشن
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
افکار

هر کسی برای پیشرفت در زندگی خود باید اهداف و برنامه های خاصی داشته باشد. مشکلات روزانه و آشفتگی های به وجود امده در طول زمان باعث می شود تا نتوانیم بر روی خواسته هایمان تمرکز کافی را داشته باشیم.

یکی از بهترین راه های ممکن برای داشتن یک ذهن آرام طراحی نقشه های فکری می باشد که علاوه بر حفظ اهدافمان کمک می کند بتوانیم مرحله به مرحله به نیاز های خود نزدیک شویم.

XMind: Mind Mapping Subscribed عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند طراحی نقشه ذهن می باشد که توسط XMind Limited منتشر شده است. موتور گرافیکی این استارت اپ زمینه ایجاد نقشه هایی خاص را فراهم می کند که کاربران قادرند به کمک آنها برنامه های کاری خود را به صورت ماهانه و یا حتی سالانه تنظیم نمایند.

۱۶ نوع دیاگرام ذهنی متنوع در لیست امکانات به چشم می خورد که خود کمک می کند کاربر بدون وجود هیچ گونه محدودیتی نیازهایش را برطرف سازد. تمامی نقشه های ایجاد شده را در لیست امکانات ذخیره کنید و در صورت نیاز تنها با یک لمس آنها را بازگردانی نمایید. علاوه بر این اگر از این نرم افزار در دیگر سیستم عامل ها استفاده می کنید قادرید تمامی اطلاعات را با آنها همسان سازی نمایید.

برای دانلود نسخه اندروید اینجا کلیک کنید.

برای دانلود نسخه ios اینجا کلیک کنید.

منبع: آخرین خبر

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =