کد خبر: 7328
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نشست مجازی

معاونت بازنشستگی و رفاه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت پس از شیوع بیماری کرونا، سلسله نشست‌های مجازی را با حضور بازنشستگان از اقصی‌نقاط کشور برگزار کرده و این روند تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است.

تا پیش از شیوع ویروس کرونا، نشست‌های مشترک مسئولان صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با بازنشستگان و خانواده آنها به روش‌های مختلف ازجمله نشست‌های مشترک یا در حاشیه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی انجام می‌شد اما با شیوع ویروس کرونا و در پی آن لزوم رعایت فاصله‌ای فیزیکی برای حفظ سلامتی آحاد جامعه، نشست‌ها به طریقی دیگر و به شکل از راه‌دور ادامه یافت. 

در این نشست‌ها که برخلاف تصورهای اولیه، پروپیمان نیز برگزار می‌شود مدیران مرتبط با خدمات بازنشستگان از جمله کنترل محاسبات، امورهماهنگی مناطق، روسا و مسئولان درمان مناطق، به همراه معاون بازنشستگی و رفاه شرکت می‌کنند. تاکنون شماری از این نشست طبق برنامه سال ۱۴۰۰ برگزار شده است. در هر کدام از گفتگوهای مجازی جمعی از بازنشستگان نیز حضور دارند و به طور مستقیم با مسئولان از جمله معاون امور بازنشستگی و رفاه گفتگو می‌کنند. 

مسائل مختلفی در این نشست‌ها از جمله درباره درمان، پرداخت هزینه‌ها، وام، اساسنامه، همسان‌سازی، کد ۲۳، واگذاری سهام، خدمات مددکاری و ... مطرح شده است. 

همزمان با برگزاری نشست‌های مجازی، بازدیدهای میدانی از استان‌ها البته در سایه محدودیت‌های کرونایی انجام شده است که آخرین آنها در شهرهای گرگان و بجنورد اتفاق افتاد. 
 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =