کد خبر: 7145
سرویس: گفتگو
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
همکاران پیشکسوتی که ما را در شماره 322 نشریه زندگی نو همراهی کردند

ما توانسته‌ایم با یک گل کاری ساده، دلخوشی‌هایی برای خود ایجاد کنیم هرچند به هر حال دل نگرانی‌هایی برای خود و دیگران داریم که از برخی آنان راه گریزی وجود ندارد.

عبدالرضا طاهری بازنشسته‌ای که یکسال از دوران بازنشستگی‌اش می‌گذرد، در پاسخ به این سوال که برای رهایی از وسواس‌های مختص دوران کرونا چه کار می‌کند؟ می‌گوید: در این ایام هر کس به فراخور امکاناتی که در اختیار دارد، راه‌هایی برای رسیدن به آرامش روان پیدا می‌کند. ما هم به اتفاق همسرم، طبقه‌ی آخر آپارتمانی که در آن زندگی می‌کنیم را گل کاری کردیم و در ایام کرونا، با خانواده، اوقات خوشی را در فضای سبز پشت بام، سپری می‌کنیم. او می‌گوید: ما توانسته‌ایم با یک گل کاری ساده، دلخوشی‌هایی برای خود ایجاد کنیم. هرچند به هر حال دل نگرانی‌هایی برای خود و دیگران داریم که از برخی آنان راه گریزی وجود ندارد.

آشنایی با خدمات برخط 

او در پاسخ به اینکه با اپلیکیشن درمان صندوق بازنشستگی صنعت نفت آشنایی دارد یا خیر، می‌گوید: با این اپلیکیشن آشنایی دارم و حتی تلاش کردم که آن را نصب کنم اما فرآیند نصب آن برای من آسان و روان نبود. ای کاش یک ویدئو از نصب مرحله به مرحله‌ی اپلیکیشن بر روی سایت می‌گذاشتند یا همانند بانک‌ها، یک نفر در هر شعبه صندوق، راهنما بود. به او می‌گویم: این ویدئو بر روی سایت صندوق بازنشستگی صنعت نفت موجود و در دسترس است.

می‌پرسم: آیا حاضرید به جای اینکه برای انجام کارهای خدمات درمان که تا الان باید به نمایندگی‌های صندوق مراجعه می‌کردید از طریق فضای مجازی درخواست خود را ثبت کنید و منتظر دریافت خدمات در مدت زمان خیلی کوتاه باشید؟

جواب می‌دهد: صد در صد. البته به شرطی که پروسه هر مرحله از طرف کاربر قابل رصد باشد. این بازنشسته صنعت نفت، ۱۲ سال از دوران کاری خود را در قسمت امور قراردادهای منطقه ویژه اقتصادی پارس در شهرستان جم ساکن بوده ولی بعد از بازنشستگی در تهران ساکن شده است.

منبع: شماره 322 نشریه زندگی نو 

برچسب‌ها

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =