کد خبر: 6407
سرویس: معرفی کتاب
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
من مضطرب

اگر اضطراب نداشته باشیم، هرگز نمی‌توانیم با وقایع سازگار شویم و این مسئله باعث بروز مشکل برای رویارویی با اتفاقات خواهد بود. حال مسئله این است که ما استرس مثبت داریم یا منفی؟

"معرفی کتاب من مضطرب اثر استفانی برتولون"

با دلشوره و نگرانی‌های روزمره‌مان چه کنیم؟

چرا گاهی اوقات احساس می‌کنیم که بی‌دلیل دچار دلشوره و نگرانی هستیم؟ چطور می‌توانیم آن را کاهش دهیم؟ این همه استرس و دلواپسی، چه تأثیری بر زندگی روزمره ما می‌گذارد؟ این اضطراب‌ها با روابط شخصی، عاطفی و اجتماعی ما چه می‌کند؟ منشاء نگرانی و اضطراب ما چیست؟ این کتاب به شما کمک می کند به دلشوره و اضطرابتان غلبه کرده و زندگی سالم تری را در پیش گیرید.

این کتاب می خواهد با راهکارهای خود نشان دهد که چگونه می توان در زندگی تعادل به وجود آورد. چگونه می توان از اینترنت، تلفن همراه و شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره استفاده کرد و در عین حال دچار مشکلات کمتری شد. کتاب «من مضطرب» بدین موضوع می پردازد که چه رفتارهایی منشا تولید اضطراب هستند و آنها را تشدید می کنند.

در این کتاب، راهکارهایی برای زندگی بهتر در دنیایی پر از اضطراب و استرس ارائه می دهد و بخش پایانی کتاب پیشنهادهایی می دهد که باعث بهبود کیفیت زندگی ما می شود. در نهایت می توانیم با آرامش بیشتر و ناراحتی کمتری زندگی کنیم.

جهت خرید یا دانلود این کتاب اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =