کد خبر: 6081
سرویس: جوابیه
تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
نوشتن بازنفت

بررسی‌های نشان می‌دهد مطالب فضای مجازی یا نامه‌ای از کانون یا افراد خارج از صندوق‌ها، منشأ اثر موضوع احتمال تغییر در فرایند کارت ورزش در شرایط کرونا نبوده است.

تصمیم ­سازی صندوق‌ها در امور ورزش از سوی شورای ورزش صورت می‌گیرد. این تصمیم در هیئت‌رئیسه طرح، بررسی و در صورت نهایی شدن تصویب می‌شود. لذا بیان این موضوع که تغییر فرایند احتمالی کارت ورزش در شرایط کرونا برای بازنشستگان، به خاطر تلاش کانون خاصی یا افرادی خارج از صندوق‌ها صورت گرفته است، کذب است.

بررسی‌های نشان می‌دهد مطالب فضای مجازی یا نامه‌ای از کانون یا افراد خارج از صندوق‌ها، منشأ اثر موضوع احتمال تغییر در فرایند کارت ورزش در شرایط کرونا نبوده است. در این فرایند، صرفاً گزارش و تحلیل بخش‌های تخصصی از سوی رئیس صندوق‌ها در هیئت‌رئیسه طرح و مورد بررسی قرار گرفته است. اگر کانونی یا فردی نامه‌ای دارد که دستور بررسی و اقدام در حاشیۀ آن توسط مسئولان صندوق‌ها قید شده باشد، می‌تواند منتشر کند.

اخیراً در ادعایی عجیب در فضای مجازی، بازنشستگان را تشویق به ارسال پیامک برای تغییر در روند کارت ورزش می‌کنند و پیشاپیش نتیجه‌گیری می­ کنند که اگر تغییری ایجاد شود، حاصل فعالیت آنهاست!.

از این رو تصریح می شود، تصمیمات رفاهی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت صرفاً در ارکان تخصصی صندوق‌ها، تصمیم ­سازی و به مدیران آن ابلاغ می‌شود. گزارش‌ها و بازخوردهای افکار عمومی نیز در میان ذی‌نفعان، توسط مراکز دانشگاهی با ابزارهای پژوهشی جمع‌آوری، پردازش، تحلیل و واکاوی می‌شود.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =