آد سامانه هوشمند درخواست خدمات درمانی در منزل است. با استفاده از اپلیکیشن آد نزدیکترین درمانگران به مددجویان معرفی میشوند. اپلیکیشن آد یک نرمافزار بر پایه لوکیشنها میباشد، و میتوان در طول روز درخواست خدمات درمانی انجام داد.
تعداد و تنوع خدمات ارائه شده توسط آد بی نظیر بوده و این امکان را فراهم میکند که مددجو خدمات درمانی مورد نیاز خود را در منزل خود دریافت کند.
رسالت آد ارائه خدمات درمانی با کیفیت، استاندارد و با تعرفههای دولتی توسط کادر مجرب درمانی در منزل میباشد.
مراحل استفاده از اپلیکیشن آد به شرح زیر میباشد.
- مددجو وارد اپلیکیشن آد شده و خدمت مورد نیاز خود را انتخاب میکند.
- مددجو بعد از اتمام انتخاب خدمات مورد نیاز سفارش خود را تکمیل مینماید.
- در مرحله بعد فاکتور خدمات انتخاب شده به رویت مددجو رسیده و بعد از تائید وارد ادامه فرآیند میشود.
- در ادامه وارد قسمت نقشه اپلیکیشن شده و لوکیشن وآدرس خود را تائید میکند.
- در صفحه بعد مشخصات مددجو اعم از نام و نامخانوادگی، جنسیت بیمار و نحوه پرداخت هزینه اخذ میشود.
- در نهایت بعد از تکمیل همه مراحل درمانگر توسط آد معرفی شده و مشخصات طرفین به همدیگر ارسال میشود.
بعد از اتمام فرآیند ارائه خدمت مددجو میزان رضایت خود را از درمانگر به حالتی که در آن پنج ستاره بیشترین رضایت و یک ستاره کمترین میزان رضایت میباشد اعلام میکند.