231375_orig

شانزدهمین گردهمایی مدیران ارشد، روسای مناطق و دفاتر نمایندگی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت برگزار شد. بر این اساس، مهندس افخم زروانی رئیس صندوق ها در سخنانی کوتاه، با اشاره به روند افزایش اختیارات مناطق گفت: در سال‌های اخیر سعی کرده‌ایم با تمرکززدایی خدمات از مرکز و افزایش اختیارات مناطق، به انجام بهتر امور کمک کنیم.

رئیس صندوق ها با اشاره به نقش چشمگیر مناطق و دفاتر در برقراری ارتباط موثر با بازنشستگان، آن‌ها را پیشانی صندوق خواند و بر محوریت کیفیت و تکریم در ارائه خدمات تاکید کرد.

در ابتدای این نشست سید عبدالامیر شیرازی، معاون امور بازنشستگی و رفاه اهداف برگزاری این نشست را برشمرد و گفت: از آنجای که نمایندگی های صندوق، صف نخست ارائه دهندگان خدمات هستند، برگزاری چنین نشست هایی باهدف هماهنگی بیشتر سازنده است. در ادامه، التفات محرمی رییس منطقه هفت نمایندگی صندوق‌ها به نمایندگی از روسای مناطق سخنانی را ایراد کرد. وی با اشاره به خدمات بازنشستگان طی چند دهه به صنعت نفت گفت: وظیفه ما خدمت‌رسانی به آن‌هاست که گوهر عمر خود را در صنعت سپری کرده و خادمان بحق صنعت نفت به شمار می‌آیند. بی‌تردید ‌توجه به بازنشستگان، مفهوم این سخن را که «بازنشستگان آینه شاغلان هستند» بر دل‌ها خواهد نشاند و نوید بشارتی است که کارکنان را به نشاط و ارائه خدمات مطلوب می‌خواند. تفویض اختیار به مناطق در ادامه، جواد عبدیزدان رییس منطقه سه، سخنان خود را با اشاره به تغییر شیوه صندوق‌داری از سنتی به حرفه‌ای آغاز کرد و گفت: تغییرات به وجود آمده در صندوق بازنشستگی در سه سال اخیر هم به لحاظ ماهیت اداری و هم ساختاری، ضرورت گذر از صندوق‌داری سنتی به صندوق‌داری حرفه‌ای را اجتناب‌ناپذیر ساخته است و همکاران دفاتر نیز با درک مقتضیات دوران گذار آستین همت بالا زده و به خوبی از عهده مسئولیت‌های واگذار شده به مناطق برآمده‌اند. وی در ادامه یادآور شد مناطق نمایندگی به منظور توسعه رضایتمندی مخاطبان خود آمادگی قبول هرگونه مسئولیتی را داراست. پس از سخنان روسای مناطق، مهندس نصرت رحیمی رئیس هیات رئیسه در سخنانی درباره نحوه خدمت رسانی به بازنشستگان و مسائل سرمایه گذاری، نکاتی را تبیین کرد. در این نشست که در 2 نوبت صبح و عصر صورت پذیرفت مسائل درمان، فناوری اطلاعات، مالی و ... مربوط به نمایندگی های صندوق با حضور مدیران صندوق و مسئولان نمایندگی ها بررسی شد.

 برای مشاهده تصاویر مربوط به این گردهمایی اینجا کلیک کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =