بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: اقتدار و امنیت کشور مرهون شهدای والامقام و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است، به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی دینی، انقلابی و ملی است.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز یکشنبه (۲۲اسفندماه) در آخرین نشست هیئت‌رئیسه صندوق‌ها در سال ۱۴۰۰ گفت: آخرین نشست هیئت‌رئیسه، با روز گرامی‌داشت شهدای گرانقدر مصادف شده است.

رئیس هیئت‌رئیسه تصریح کرد: روز بزرگداشت شهدا، ضمن تکریم مقام و منزلت تمامی شهدای معزز و ایثارگران والامقام، بر محضر خانواده‌های مؤمن و معظمی که بهترین سرمایه‌های خویش را در مسیر پاسداشت حق و حقیقت نثار کرده‌اند ادای احترام می‌کنیم. به‌یقین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای معزز تکلیفی ملی، انقلابی و شرعی است. 

 وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت کشور مرهون جانفشانی شهدا و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است، افزود: پیوسته با افتخار از شهدای عزیزمان یاد خواهیم کرد و تکرار می‌کنیم آنها چشم و چراغ و مکتب این سرزمین هستند.

 بیات افزود: ایران اسلامی توانست مولفه‌های قدرتی را خلق کند که ناممکن‌ها را پشت سرگذاشته است و آن مولفه «مکتب شهداست.»

رئیس هیئت‌رئیسه با اشاره به شهدای والامقام اخیر مدافع حرم، شهید مرتضی سعیدنژاد و احسان کربلایی‌پور افزود: مسیر و امکان دفاع و پاسخ‌های مستحکم را نیز خود شهدای عزیز از جمله شهید گرانقدر تهرانی مقدم و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی فراهم کرده‌اند. 

بیات گفت: در این روز و در آخرین نشست هیئت‌رئیسه در سال به رسم ادب و احترام نسبت به شهدای والامقام و روح مطهر آنها ادای احترام می‌کنیم. جا دارد یاد و خاطره شهدای معظم صنفت نفت و خانواده گرانقدر آنها را که صندوق‌ها خدمت‌گذار می‌باشد به ویژه یاد وزیر شهید صنعت نفت، شهید والامقام تندگویان را گرامی داریم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =