کد خبر: 7992
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
" نیایش ما " کتابی

کتاب " نیایش ما " اثر ایمان پورنصیر به همت انتشارات طه در اختیار علاقه مندان به کتاب و فریضه الهی نماز قرار گرفته است.

 نماز، فریضه‌ای الهی است که ما مسلمانان بنابر آموزه‌های دینی خود، روزانه پنج بار آن را به جا می‌آوریم. حال، این سوال مطرح است هر کدام از ما چه اندازه این فریضه الهی را می‌شناسیم؟ چقدربا رویه و درون مایه نماز آشنا هستیم؟ چه اندازه از پیوند رویه و درون مایه آن آگاهیم؟ چرا در گفته‌ها و نوشته‌های دینی ما این همه برانجام آن و همچنین بر درست برپا داشتن نماز پافشاری شده است؟

اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوالات هستید، کتاب " نیایش ما " به قلم ایمان پور نصیر به کمک مخاطب حقیقت جو آمده است تا بازخوانی همراه با درنگ ویژگی‌های این فریضه الهی و پرداختن به درون مایه آن بتواند تا اندازه‌ای راز فراخوانی خدا و برگزیدگان او به نماز را آشکار کند.

کتاب " نیایش ما " کوششی است برای بازخوانی و گزارش رویه و درون مایه نماز. دراین کتاب، مخاطب، در کنار بخش‌هایی از نامه خدا با برگردان زیبا و روان استاد علی موسوی گرمارودی، با حدیث‌هایی رو به رو می‌شود که از برگزیدگان پاک آفریدگار بازگو شده اند. در این گزارش چشم‌های جستجوگر با حدیث ساختگی یا سست برخورد نخواهد کرد و آن چه بازگو شده است، بر پایه دانش شناخت حدیث پذیرفته شده و استوار است.

کتاب " نیایش ما " که چاپ اول آن ۱۴۰۰ است را انتشارات طه در ۱۶۰ صفحه و قطع رقعی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب قرار داده است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =