کد خبر: 9507
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
اولین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه

دارالقرآن الکریم صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت شرایط و ضوابط ثبت نام در اولین دوره مسابقات قرآن، نهج البلاغه و اذان یادواره شهدای مدافع امنیت ویژه بازنشستگان، افراد تحت تکفل و بازماندگان صنعت نفت اعلام کرد.

بر این اساس شرایط و ضوابط شرکت در این دوره از مسابقات قرآن و نهج البلاغه به شرح اطلاعیه زیر است:

«ثبت نام  اولین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه یادواره شهدای مدافع امنیت، ویژه بازنشستگان، افراد تحت تکفل و بازماندگان صنعت نفت از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ انجام می‌شود.

تمامی همکاران بازنشسته (خانم و آقا)، همسران و افراد تحت تکفل بازنشسته و بازماندگان بازنشسته متوفی صنعت نفت که تمایل به شرکت در این دوره از مسابقات قرآن، نهج البلاغه واذان را دارند، می‌توانند از روز شنبه (۱۶ دی­‌ماه) لغایت شنبه (۳۰ دی‌­ماه) جهت ثبت‌نام صرفاً از طریق سامانه سما ا  زیرسیستم رفاهی و با استفاده از کارتابل شخصی، درخواست خود را فقط در یک رشته ثبت نمایند.

با عنایت به اینکه پس از نهایی شدن ثبت نام  امکان تغییر رشته مقدور نمی باشد، لذا مقتضی است داوطلبان محترم در هنگام انتخاب رشته مورد نظر دقت فرمایند.  (مهلت یاد شده قابل تمدید نخواهد بود)

برای مشاهده فایل آموزشی ثبت‌نام اینجا کلیک نمایید.

برای مشاهده آیین‌­نامه مسابقات اینجا کلیک نمایید. 

برای مشاهده منابع مورد نیاز شرکت در مسابقات اینجا کلیک نمایید. 

برای ثبت‌نام در سامانه سما اینجا کلیک نمایید.

مشاهده پوستر اینجا کلیک کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق رایانامه (A.Yousefibabadi@oipf.ir) با ذکر نام و نام خانوادگی، شماره پرسنلی و تلفن همراه باهمکاران دارالقرآن‌­الکریم صندوق بازنشستگی نفت ارتباط برقرار نمایید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =