بازدید دکتر بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در جریان بازدید از بخش‌های مختلف نمایندگی صندوق‌ها در غرب تهران گفت: گذر زمان برخی از روش‌های قدیمی خدمات‌رسانی را بی‌اثر خواهد کرد. ازاین‌رو، سازمان‌های پویا همواره در حال تحقیق و توسعه و نوگرایی بخش‌های ارائه خدمات و پشتیبانی هستند.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، پیش از ظهر روز (شنبه، ۱۸ فروردین‌ماه) از نمایندگی صندوق‌ها در غرب تهران بازدید کرد. دکتر بیات در جریان این بازدید ضمن گفتگو با کارکنان بخش‌های مختلف نمایندگی از جمله مددکاری، رفاهی و درمان بر توسعه خدمات در بستر فناوری اطلاعات تأکید کرد.

وی در جریان این بازدید از مدیران امور بازنشستگی خواست مطالعاتی را به‌منظور راهکارهای تقویت تسهیلات وام انجام دهند و گفت: در افق ۱۴۰۴ با افتتاح برخی پروژه‌ها منابع برای تقویت بخش وام‌ها بهبود خواهد یافت. 

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها همچنین در گفتگو با کارشناسان بخش خدمات رفاهی؛ توسعه برنامه‌های گردشگری و رفاهی مانند استفاده از اماکن اقامتی برای بازنشستگان را مورد تأکید قرارداد و از کارشناسان و مدیران این بخش، شتاب‌بخشی به توسعه خدمات یادشده در قالب طرح‌های نو را خواستار شد.

 وی در بازدید از بخش مددکاری این بخش را بسیار حائز اهمیت و ستودنی دانست و گفت: مددکاری اجتماعی صرفاً ارائه کمک‌های مالی نیست. ازاین‌رو، پیاده‌سازی تدابیر و برنامه‌های توان‌بخشی حرفه‌ای، بهزیستی جامعه هدف را در پی دارد؛ بنابراین تقویت سازوکار نقش مؤثر سال‌دیدگان در اجتماع یکی از نکات توان‌بخشی است.

 رئیس هیئت‌رئیسه همچنین در بازدید از بخش نسخ درمان با اشاره به کاهش مدت‌زمان بازپرداخت هزینه‌های درمان، یکی از چالش‌های حوزه خدمات به بازنشستگان و شاغلان را سامانه‌های قدیمی مبتنی بر کاغذ دانست و گفت: اگر روش‌های روزآمد به‌درستی و کامل و علمی توسط متخصصان اجرا شود تجربه مطلوبی برای جامعه خدمات گیرنده ایجاد می‌کند که نخست آسایش و سپس رضایت‌مندی در آن‌ها ایجاد خواهد کرد.

 دکتر بیات در پاسخ به پرسش یکی از کارشناسان نمایندگی گفت: در همه بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌های خدمات‌رسان که با اجتماع و مردم مرتبط هستند بهبود تجربه جامعه خدمات گیرنده از طریق ارزیابی، طراحی و مدیریت روزآمد خدمات محقق خواهد شد.

 وی افزود: گذر زمان برخی از روش‌های قدیمی خدمات‌رسانی را بی‌اثر خواهد کرد. ازاین‌رو، سازمان‌های پویا همواره در حال تحقیق و توسعه و نوگرایی بخش‌های ارائه خدمات و پشتیبانی هستند.

دکتر بیات در خلال این بازدید با برخی از بازنشستگان و بازماندگان حاضر در نمایندگی نیز گفتگو کرد و در پاسخ به یکی از پیش‌کسوتان تصریح کرد: تعدیل مستمری و مقرری متناسب با تعدیل حقوق شاغلان صنعت نفت همواره انجام شده است و این تناسب یکی از اصول نظام بیمه‌ای صندوق‌هاست.

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها در گفتگو با یکی دیگر از حاضران بر ماهیت غیردولتی بودن و استقلال صندوق‌ها تأکید کرد و افزود: همه جهت‌گیری‌ها و فعالیت‌های صندوق‌ها در چارچوب حفظ و تحکیم مبانی دیرینۀ آن است.

دکتر بیات از اهتمام کارکنان مناطق و نمایندگی‌ها در خصوص خدمات‌رسانی به جامعه پیش‌کسوتان صنعت نفت تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، نمایندگی صندوق‌ها در غرب تهران ۱۰ هزار نفر بازنشسته را خدمات‌رسانی می‌کند و از این منظر یکی از بزرگ‌ترین نمایندگی‌های صندوق‌ها محسوب می‌شود.

در جریان این بازدید مهدی فرهانی رئیس نمایندگی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در غرب تهران در خصوص کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده به جامعه خدمات‌گیرنده توضیحاتی ارائه کرد.

در این برنامه بازدید، عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌ها، محسن رامین معاون بازنشستگی و رفاه، حجت‌اله طالبی مدیر امور مناطق و نمایندگی‌ها و جواد کرمی رئیس منطقه یک صندوق‌ها نیز حضور داشتند.

برای مشاهده تصاویر بازدید اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =