تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان با حضور رئیس‌ صندوق‌ها (طرح سپاس)

صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت همزمان با اعیاد فرخنده ماه شعبان طی آیینی در مشهد مقدس از خانواده معزز شهدا و جانبازان صنعت نفت تحت عنوان "طرح سپاس" تقدیر کرد.

آیین تجلیل از خانواده شهدای صنعت نفت با حضور سید شریف حسینی، مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران، عباس حاجی صادق رییس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، محسن رامین، معاون امور بازنشستگی و رفاه صندوق‌ها، روسای ایثارگران چهار شرکت اصلی وزارت نفت و صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت و جمعی از خانواده شهدا و جانبازان معزز در سالن همایش زائرسرای نفت برگزار شد.  

اقدامات صندوق یک گام جلوتر است

مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران در آیین تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان بازنشسته صنعت نفت در سخنانی از  تنوع و افزایش ظرفیت امور رفاهی و گردشگری آنان خبر داد.

وی طرح صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تحت عنوان "سپاس" برای تجلیل از خانواده معزز شهدا و جانبازان را قابل تقدیر و محلی برای همفکری با هدف رفع مشکلات و نیازهای این جامعه خواند و با تشکر از صندوق گفت: با وجود اقدامات مختلف وزارت نفت برای جانبازان و ایثارگران با مصوبات و پیگیری‌های مختلف، وقتی اقدامات صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت را مشاهده می‌کنیم یک گام از ما جلوتر هستند.  

او خطاب به خانواده معزز شهدا و ایثارگران حاضر در این آیین خاطرنشان کرد: هر گامی برای شهدا و ایثارگران انجام شود، وظیفه قانونی و شرعی است و خود را خادم شما می‌دانیم.

مشاور وزیر نفت با استماع درخواست جانبازان و خانواده شهدای معزز حاضر، درخواست تشکیل جلسه برای آسیب‌شناسی موضوعات مطرح شده را داد.

امروز را مرهون شهدا و ایثارگران هستیم

عباس حاجی‌صادق، رییس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در این آیین ضمن خیرمقدم به حاضران تلاش و اراده صندوق را متمرکز بر رفع مشکلات و نیازمندی‌های ایثارگران مطابق با تصمیمات ستاد ایثارگران دانست.

او نگاه مثبت جواد اوجی، وزیر نفت و نماینده امورایثارگران در تمامی ابعاد را حایز اهمیت خواند و گفت: ایثارگران با ایثار خود بر ما حق و منت گذاشتند و امروز مرهون تمام خدمات آنها هستیم.  

رییس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: افتخار می‌کنیم که در جلساتی با محوریت رسیدگی به امور ایثارگران برگزار می شود در خدمت این قشر معزز هستیم.  

حاجی‌صادق اظهار امیدواری کرد که بتوانیم خدمتگزار کوچکی برای این جامعه بزرگ باشیم و افزود: خوشبختانه روند برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای بازنشستگان از سوی امور ایثارگران صندوق‌ها رو به رشد است. 

۳ اقدام صندوق در تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان

علی‌اکبر ولی‌زاده، سرپرست امور ایثارگران صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت نیز در این آیین طی سخنانی با اشاره به اینکه این سومین جلسه تحت عنوان "طرح سپاس" با هدف تجلیل از خانواده معزز شهدای و جانبازان صنعت نفت است، افزود: طی دو سال گذشته از ۲۲۰ خانواده معزز شهدا به شکل حضوری تجلیل شده است.  

او خدمت به این جامعه را توفیقی مهم و ارزشمند خواند و گفت: با گذشت چند دهه از دفاع مقدس، بیشتر ایثارگران بازنشسته شده و یا در حال بازنشسته شدن هستند و امروز اندکی بیش از ۱۷ هزار ایثارگر عضو صندوق‌های بازنشستگی هستند و افزون بر آن از ۱۰۵۹ شهید والا مقام وزارت نفت امروز ۵۷۶ نفر به سن بازنشستگی رسیدند.  

ولی‌زاده خاطرنشان کرد: صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در قالب سه رویداد فرهنگی و اجتماعی شامل برگزاری اردو، طرح سپاس و مراسم روز جانباز تجلیل و تقدیر از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران را در دستور کار دارد.  

در این مراسم از ۶ خانواده معزز شهدا و جانبازان گرانقدر تجلیل شد؛ خانواده معزز شهدا و جانبازان در این جلسه به طرح خواسته‌ها و دیدگاه‌های مدنظر خود پرداختند.  

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =