شورای عالی برنامه‌ریزی و کنترل تولید

نشان «تعالی» در دوازدهمین نشست شورای عالی برنامه‌ریزی و تولید گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به حمید قادری، مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان، به دلیل دریافت گواهی‌نامه دانش‌بنیان اهدا شد.

عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، امروز شنبه (۱۸ آذرماه) پیش از اهدای لوح نشان تعالی به مدیرعامل پتروپالایش کنگان گفت: به‌کارگیری فعالیت‌های دانش‌بنیان، تحول‌آفرین است، برنامه‌های اجرایی در دانش‌بنیان‌ها، مبتنی بر دانش روز دنیاست. این موضوع که با قضاوت و ارزیابی بخش‌های تخصصی مستقل خارج از مجموعه، شرکت حائز دریافت گواهی‌نامه دانش‌بنیان می‌شود، ارزشمند است.

 وی با قدردانی از مدیرعامل پتروپالایش کنگان، مدیران، مهندسان و کارگران گفت: به هر میزان که فعالیت‌ها و فرایندها، دانش‌بنیان شوند مقاومت در برابر اتفاقاتی مانند تحریم افزایش خواهد یافت و این موضوع برای گروه اقتصادی صندوق‌ها که برای انجام تعهداتش، جریان پایداری تولید و سودآوری را لازم می‌داند بسیار بااهمیت است.

 در آبان ماه امسال، بر اساس نظر کارگروه ارزیابی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت پتروپالایش کنگان در حوزه مواد پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی مفتخر به دریافت تأییدیه شرکت دانش‌بنیان نوآور شد. به گفته کارشناسان این تأییدیه برای نخستین مرتبه در کشور به یک شرکت پتروپالایشگاهی و تولید کننده گاز LPG به‌واسطه سطح دانش فنی داده شده است.

 گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در دو سال گذشته رشد فعالیت‌های دانش‌بنیان را در اولویت‌های توسعه‌ای خود قرار داد. در همین چارچوب در این دو سال، دو شرکت از این گروه، ازجمله شرکت طراحی و مهندسی صنایع انرژی  موفق به اخذ گواهی‌نامه دانش‌بنیان شدند. «شرکت گسترش شیرسازی»، «توس‌پیوند»، «وتکو» و «پارس پنگان» نیز از دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدی گروه اقتصادی صندوق‌ها هستند.  

تصاویر نشست شورای عالی تولید اینجا

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =