پترو پالایش کنگان

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پاسخ به نامه کانون بازنشستگان نجف‌آباد، اراک و فارس نوشت: در چارچوب برنامه «خلق منابع پایدار» برای تقویت منابع ورودی صندوق‌ها، پیش‌بینی می‌شود در افق ۱۴۰۴ میزان منابع ورودی از محل عواید پروژه‌ها با منابع خروجی متناسب شود.

دکتر عبدالحسین بیات در پاسخ به نامه های روسای کانون های بازنشستگان صنعت نفت نجف آباد، اراک و فارس نوشت: 

 لطف و محبت جنابعالی در نامه اخیرتان موجب مضاعف شدن انگیزه این خدمتگزار گردید از بذل‌توجهتان سپاسگزارم.

در ادامه این متن آمده است: همان‌طور که در نامه ارسالی مرقوم فرموده‌اید شتاب‌بخشی به فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در ۲ سال گذشته همواره مدنظر اینجانب و سایر دست‌اندرکاران قرار گرفته است. با لطف خداوند قادر و تدابیر مدیران، مهندسان، کارکنان و کارگران محترم شرکت‌های تابعه و وابسته برنامه‌های مناسبی برای «خلق منابع پایدار صندوق‌ها» برنامه‌ریزی‌شده است در چارچوب این برنامه انتظار می‌رود در افق ۱۴۰۴ تناسب بخشی به منابع ورودی و خروجی صندوق‌ها محقق گردد.

مستحضر هستید چالش عدم تناسب منابع ورودی و خروجی نزدیک به ۲ دهه است که نشانه‌های آن در صندوق‌ها پدیدار شده است که دلیل آن کاهش کسورات بخش شاغلان تصریح و در جای خود توضیح فنی و بیمه‌ای آن ارائه شده است. اما اکنون آنچه بااهمیت است نشانه‌های رفع این چالش است که به لطف خداوند در ۲ سال گذشته با اجرایی برنامه و کار شبانه‌روزی اکنون شاهد آن هستیم.

رئیس هیئت رئیسه صندوق ها در پایان پیام مزبور نیز آورده است: اینجانب و همکارانم معتقد هستیم انجام کارهای زیربنایی در مجموعهٔ صندوق‌ها بهترین خدمت به این بنگاه اقتصادی غیردولتی است چرا که پایداری و تحکیم بخشی به صندوق‌ها برای شاغلان و بازنشستگان بااهمیت و حیاتی است.  ضمن تشکر مجدد به سبب لطف آن کانون که در نامه مرقوم فرموده‌اید برای جنابعالی، اعضای محترم هیئت‌مدیره و اعضای محترم آن کانون فعال و پویا؛ سلامتی، تندرستی، شادکامی خواهانم موفق باشید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =