کارگاه آموزشی تغذیه سالم

نخستین نشست اعضای هیات‌مدیره کانون بازنشستگان صنعت نفت ایران با حضور جمعی از بازنشستگان عضو این کانون برگزار شد.

در این جلسه، کمیته‌های مختلف تشکیل شده در کانون متشکل از کمیته تخصصی بهداشت و درمان، مددکاری و توانمندسازی، امور حقوقی، امور اقتصادی، امور بانوان، ورزش و سلامت، رسانه، نظام پیشنهادها و کمیته آموزش معرفی شد.

از جمله اهداف کمیته آموزش که در این جلسه به آن اشاره شد عبارت بود از اجرای برنامه‌های آموزشی بر حسب علاقه و نیاز فرزندان بازنشستگان با رویکرد آماده‌سازی آنها برای ورود به بازار کار. به گفته نادری مسئول این کمیته، این دوره‌ها عموما با نظارت بازنشستگان متخصص و صاحب‌نظر برگزار شده و بر تقویت مهارت، که عمدتا در دانشگاه‌ها تحت تاثیر توجه به دانش نظری مغفول می‌ماند تاکید دارد.

در این جلسه اعلام شد بازنشستگان می‌توانند با تکمیل فرم‌هایی که به این منظور تهیه شده توانایی‌های خود و نیازهای فرزندان‌شان را اعلام کنند تا بر حسب آن دوره‌های آموزشی برگزار شده و زمینه آماده‌سازی فرزندان برای ورود به بازار کار اعم از صنعت یا غیر آن فراهم آید.

در ادامه این نشست دکتر بابایی متخصص تغذیه و عضو کمیته تخصصی بهداشت و درمان نکاتی را در ارتباط با نحوه تغذیه و ارتباط آن با تامین سلامت عنوان کرد.

پس از سخنان دکتر بابایی، ابراهیم قهاری از مدیران پیشین صندوق‌های بازنشستگی در خصوص تاریخچه بازنشستگی، تاسیس صندوق‌ها و خدمات ارائه شده از سوی صندوق‌ها به بازنشستگان سخنانی ایراد کرد.

پایان‌بخش این مراسم سخنان حسین کاشفی رییس کانون بازنشستگان صنعت نفت ایران بود که ضمن قدردانی از حضور در جمع بازنشستگان در خانه دوم آنها به معرفی سرپرستان هریک از کمیته‌های تشکیل شده پرداخت.

وی در پایان اظهار داشت: امید دارم که کانون در جهت دستیابی به اهداف خود که حفظ شان و کرامت بازنشستگان است توفیق یابد، البته تحقق این مهم، در گرو تلاش و همیاری تک‌تک اعضاست.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =