کد خبر: 4640
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
سایت

با هدف توسعه اطلاع رسانی به بازنشستگان صنعت نفت، سایت جدید صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت به نشانی oipf.ir راه اندازی شد.

در محیط خبری حال حاضر و با توجه لزوم توانمندی سازی افراد با تکیه بر فناوری اطلاعات، یکی از مسیرهای انتقال پیام و خبر به گروه مخاطبان در سازمان های بزرگ و پویا، تارنما یا سایت آن مجموعه است. بنابراین واحدهای فناوری اطلاعات و روابط عمومی صندوق ها کوشیدند با توجه به نوع نیاز و ویژگی های مخاطب و جامعه خدمات گیرنده مرتبط، سایت صندوق را نو کنند.

در طراحی سایت از سوی کارشناسان تلاش شده تا اطلاعات و اخبار به شکل منطقی و با توجه به اولویت های خبری مخاطب دسته بندی شود تا یافتن و مطالعه آن آسان باشد. بخش های این سایت شامل: خدمات و دسته بندی آن، باکس های خبری جداگانه و پرکاربرد است. به طور مثال، یک ستون خبری مختص مستمری و مقرری است یعنی زمانی که مستمری واریز شد خبر آن در ستون یاد شده  منتشر می شود تا با سرعت بیشتر مخاطب از خبر مطلع شود؛ همچنین یک ستون برای درمان و مسائل آن پیش بینی شده است. بنابراین، هر خبری که شما بازنشسته ارجمند می بایست از آن در این حوزه و از سوی صندوق، آگاهی یابید آنجا منتشر می شود. این سایت شامل خدمات خبری و اطلاعاتی دیگری نیز هست که پیشنهاد می شود همین الان که این متن را مطالعه می کنید با دستگاه تلفن همراه نشانی oipf.ir  را در اینترنت جستجو کنید.

به یقین، پس از آن متوجه خواهید شد نسخه موبایلی سایت نیز به آسانی و راحت روی دستگاه تلفن همراه شما باز خواهد شد. چرا که، سبک و بازشدن راحت از ویژگی های این سایت است ویژگی که شما پیشتر از ما خواسته بودید. در پایان از خواننده ارجمند تقاضا می کنیم نظر، دیدگاه  یا نیاز خبری که احساس می کنید بدان احتیاج دارید به شکل کامنت در پایین هر کدام از مطالب سایت که می خواهید برای همکاران تان در روابط عمومی  بگذارید تا  با همکاران فناوری اطلاعات برای رفع آن بکوشیم یا چنانچه تمایل داشتید سخن خود را به سامانه ۳۰۰۰۸۸۸۰ ارسال کنید. به یاد داشته باشیم ارتباطات می تواند همه گروه های سنی را توانمندتر سازد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • محمد حیدری IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
    0 0
    با سلام و تشکر ، از اینکه بفکر بازنشستگان میباشید تشکر مینمائیم
  • محمدحسین محجوب ساغری سازانی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
    0 0
    باسلام و خسته نباشید. از تمامی عزیزانی که برای من بازنشسته هر زحمتی میکشندکمال تشکررادارم وازدوردست پرتوانشان را می فشارم . ممنون (محجوب)

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =