کد خبر: 4823
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
دست مهربانی

مـاه «مهـر» از راه رسـیده.ماهـی کـه دروازه ِهـای آسـمانی بینـش و دانـش، بـه روی صدها هزار دانش پژوه گشـوده شـده و همگـی بـا پشـتکاری بینظیـر، آمـاده بـرای ارتقـاء سـطح فرهنـگ و دانـش کشـور هسـتند.

مـاه «مهـر» از راه رسـیده. ماهـی کـه دروازه ِ هـای آسـمانی بینـش و دانـش، بـه روی صدها هزار دانش پژوه گشـوده شـده و همگـی بـا پشـتکاری بینظیـر، آمـاده بـرای ارتقـاء سـطح فرهنـگ و دانـش کشـور هسـتند.

همانگونه که فروردین نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، مهر هم یادآور شور، شعف، جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است. برای جمعیت جوان کشور که به تازگی الفبای زندگی را شروع به آموختن کرده اند؛ اندکی دشوار است، اگر هم کلاسی خود را به دلیل فقر و تنگدستی، بر سر یک میز نبینند و بسی ناگوار است فرزندی از فرزندان سرزمینمان به دلایل مالی از تحصیل باز بماند. 

هنوز هستند مردمانی که قلبشان برای ارتقاء سطح فرهنگ و دانش کشور می تپد و حاضرند برای دانش آموزانی که والدینشان بضاعت مالی برای پرداخت هزینه های مدرسه را ندارند، حمایت مالی کنند. این روزها می شنویم عطر مهربانی در جمع بازنشستگان نفت ماهشهر پیچیده و همزمان با ماه مهر و آغاز سال تحصیلی، برنامه های فرهنگی متنوعی توسط مسئولان و با همت اعضای این کانون برای دانش آموزان نیازمند انجام گرفته است.

 پیشکسوتان عضو کانون بازنشستگان صنعت نفت ماهشهر در ابتدای سال تحصیلی جدید با همت عالی خود بخشی از امکانات موردنیاز از جمله لباس و نوشت افزار را برای خانواده های دارای محدودیت مالی تأمین کردند.

در این نیکوکاری، نزدیک به 60 بازنشسته ارجمند صنعت نفت از ماهشهر مشارکت داشتند. مقرر شده این کمکها در سازوکاری مشخص به خانواده های نیازمند اهدا شود. البته کانون و یا جمع های دیگری نیز هستند که به فراخور زمان و نیاز، بسان زلزله کرمانشاه اقدام به فعالیت های اجتماعی و نیکوکاری می نمایند.

امید است با اشاعه این دست از نیکوکاری ها و با گام های مصمم و استوار، ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم؛ این یک حقیقت است که بازنشستگان صنعت نفت در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی پیشتاز هستند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =