بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی به مناسب سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن گفت: فعالیت‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی زنان در بخش‌های مختلف گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت شایسته تحسین و تکریم است.

متن پیام دکتر عبدالحسین بیات بدین شرح است:

«بیستم جمادی‌الثانی مصادف با سالروز ولادت تجلی نور نبوی و گوهر درخشان امامت، بانوی بافضیلت دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (س) است که به تبرک، این روز فرخنده، روز زن و بزرگداشت مقام مادر نامگذاری شده است. در طول هفده ماه گذشته در بازدیدهای صورت گرفته از شرکت‌های گروه اقتصادی و سایر بخش‌های صندوق‌ها، شاهد حضور تحسین برانگیز زنان در سطوح مختلف صندوق‌ها بوده‌ایم که مؤید نقش بی‌بدیل و سازندۀ زنان ایرانی در همۀ عرصه‌های توسعۀ کشور اعم از علمی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است؛ از سوی دیگر، نقش مهم و اثرگذار آنان را در مدیریت کانون خانواده نیز باید مورد توجه قرار داد و ارج نهاد.

اینجانب ضمن گرامیداشت میلاد منور حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مقام شامخ مادر، این روز فرخنده را به همه زنان و مادران معظم و بانوان سخت‌کوش شاغل در گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت و شرکت‌های وابسته و تابعه و بازنشستگان خانم گرامی به‌ویژه به همسران و مادران معظم ایثارگران انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند سبحان، سرافرازی و سلامتی مادران و زنان فداکار و با نجابت ایران اسلامی را مسألت دارم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =