کد خبر: 8969
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت روز پنجشنبه (۱۴ دی‌ماه) در جریان بازدید میدانی از نحوه خدمات‌رسانی صندوق‌ها در شهرهای آبادان و ماهشهر گفت: کانون‌های آبادان و ماهشهر می‌توانند بدون محدودیت، مراکز درمانی و تشخیصی جدید را به‌منظور عقد قرارداد با صندوق‌ها، پیشنهاد دهند.

بر این اساس، عباس حاجی‌صادق تصریح کرد: قوانین و مقررات عقد قرارداد از جمله رعایت تعرفه‌های قانونی و ارائه خدمات باکیفیت، شاخص‌های مهم برای ارزیابی مراکز درمانی هستند. از این‌رو با رعایت استانداردهای مذکور برای افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

وی افزود: به‌تازگی مبانی محتوایی قراردادها که یکی از محدودیت‌ها در عقد قرارداد با مراکز جدید بود نیز اصلاح و چابک‌سازی شده است.

حاجی‌صادق گفت: توسعه روزافزون خدمات درمانی یکی از وظایف مهم صندوق‌ها برای بازنشستگان و بازماندگان ارجمند است.

وی درباره بازدید از کانون‌های آبادان و ماهشهر نیز گفت: دومین سفر به استان خوزستان مختص به شهرهای آبادان و ماهشهر شد. ازاین‌رو، نشست‌های سازنده‌ای با رؤسا و مسئولان کانون‌های آبادان و ماهشهر برگزار و از نزدیک مسائل مختلف حوزه خدمات بررسی شد امیدوار هستیم با ارتباطات مؤثر میان صندوق‌ها و کانون‌ها، روند بهبود خدمات‌رسانی شتاب گیرد.

گفتنی است، رئیس صندوق‌ها آبان ماه امسال در سفری به استان خوزستان با روسای کانون‌های اهواز و امیدیه نیز دیدار و گفتگو کرده بود.

تصاویر این خبر را اینجا مشاهده کنید.

برای اطلاع از نشانی مراکز درمانی اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =