شهدا

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای گران‌قدر صنعت نفت، این روز را پاسداشت و افزود: همه ما مدیون فداکاری مادران و همسران ارجمند و خانواده مکرم شهدای گران‌قدر هستیم.

متن پیام، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‎های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت به شرح زیر است:

«سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله‌علیها)، بزرگداشت بانویی است که نماد ایثار و مقاومت و احترام و ادب و بزرگواری هستند که با صبر و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و مکتب حسینی (علیه‌السلام) در تاریخ بشریت و امامت و ولایت، مقامی مکرم و والا و ایثارگر یافته‌اند. مقام و مکتب مادران و همسران گران‌قدر شهدای والامقام که با صبر و فداکاری خود زمینه‌ساز اقتدار و سربلندی این کشور را فراهم کرده‌اند هموار شایسته تکریم و پاسداشت است.

صنعت نفت بیش از یک هزار شهید والامقام تقدیم اسلام، آرمان‌های انقلاب اسلامی و میهن کرده است. به‌یقین این ستارگان آسمان ایثار و شهادت تربیت‌شدگان دامان مقام مادران صبور و مقاوم هستند. مادران و همسرانی که شهدای والامقام را به تاسی از قیام کربلای حسینی (علیه‌السلام) و ایثارگری آن بانوی مکرم تقدیم مکتب کربلای حسینی نمودند. ازاین‌رو همه ما ایرانیان همیشه و همواره مدیون فداکاری مادران و همسران شهدا و خانواده مکرم آنان هستیم.

فرصت را مغتنم می‌شمارم در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله‌علیها) و ضمن تکریم مقام مادران گران‌قدر و همسران گرامی شهدای والامقام و گرامیداشت شأن و منزلت آنان و ادای احترام به خانواده معظم شهدای گران‌قدر، از پروردگار متعال فزونی رحمت، سلامت، سربلندی و توفیق آن بانوان مکرم را مسئلت می‌نمایم و از خداوند منان توفیق برای خدمتگزاری مضاعف به خانواده معظم شهدا به‌خصوص به مادران، پدران و همسران معزز و معظم شهدای صنعت نفت را خاضعانه طلب می‌نمایم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =