کد خبر: 8854
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
ساختمان صندوق

مدیر دفتر مرکزی حراست و بازرسی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در کارگاه آموزشی مسئولان حراست گروه اقتصادی صندوق‌ها گفت: در عصر کنونی همه امور تخصصی شده است، کارگاه‌های آموزشی برای به‌روزرسانی روش‌های انجام کار نقش بسزایی دارد.

محمد رمضانی افزود: خداوند متعال به ما توفیق داده است که در خدمت بازنشستگانی باشیم که عمر با ارزش خود را در زمان اشتغال در مسیر اعتلا و آبادانی کشور سپری کرده‌اند؛ باید این فرصت خدمتگزاری را مغتنم بدانیم.

وی افزود: صندوق بازنشستگی نفت نزدیک به یکصد هزار بازنشسته و بازمانده ارجمند را تحت پوشش دارد. از این رو، خدمتگزاری برای این قشر فرهیخته و پیشکسوت، توفیق است. ما امانت‌دار این خانواده‌ها هستیم که سال‌ها در صندوق نفت، سرمایه گذاری کرده‌اند تا دوران بازنشستگی را با آسایش بگذرانند. بنابراین باید با حساسیت تمام در راستای حفظ منافع این خانواده بزرگ بکوشیم و در کمک به صیانت از اموال و دارای‌ها، کوشا، مسئول و در کنار سایر مسئولان باشیم. 

رمضانی تصریح کرد: اساس کار دولت سیزدهم بر مبنی شفافیت است. از این رو، یکی از رسالت‌ها و ابزارهای حراست در مجموعه‌های اقتصادی بویژه صنعت نفت نیز مقوله شفافیت است.

وی گفت: روزگاری عرصه جهاد در خاکریزهای خاکی در مقابل ماشین جنگی دشمن در مناطقی در طلاییه، اروند، شلمچه و جفیر بود اما امروز عرصه جهادی، اقتصادی است. باید با همان اراده پای کار باشیم، امروز حراست چشم بینای صنعت نفت و همیاری صادق برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی است.

رمضانی در پایان با تاکید بر استمرار کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان افزود: در عصر کنونی همه امور تخصصی شده است در همین چارچوب کارگاه‌های آموزشی می‌تواند علوم کار را به روزرسانی کند. 

وی گفت: مسئولان حراست‌ مستقر در سازمان‌ها، مشاورهای امین برای مجموعه‌ها هستند و به طور حتم نگاه صحیح مدیران به جایگاه حراست‌ها می‌تواند آنها را در مدیریت بهتر مجموعه تحت مدیریت و پیشبرد اهدافشان به شکل شایان توجهی کمک کند.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =