چهره

مابه‌التفاوت پرداخت معیشتی مرتبط به عناصر نفت کارت برای بازنشستگان صنعت نفت به زودی انجام خواهد شد.

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در چهارمین نشست شورای عالی خدمات، روز دوشنبه (۲ آبان ماه) به معاونت‌های مالی و بازنشستگی ماموریت داد: تا عناصر قابل پرداخت برای بازنشستگان ارجمند صنعت نفت، متناظر با نفت کارت شاغلان را احصا و تا نهایی شدن موضوع از منظر قوانین پرداختی، در این زمینه انجام شود.

دکتر بیات با اشاره به توضیحات کارشناسان در خصوص این که برخی عناصر رفاهی نفت کارت مرتبط با زمان شاغل بودن کارکنان هست، افزود: امور بازنشستگی و رفاه با مکاتبه با اداره منابع انسانی وزارت نفت، عناصر قابل پرداخت برای بازنشستگان و بازماندگان ارجمند را تعیین کند.

وی تاکید کرد: ضمن تدوین چارچوب قوانین و مقررات این موضوع، در این زمینه به زودی پرداختی انجام خواهد شد. از این رو، امور مالی برای تامین منابع، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

گفتنی است متناسب سازی عنصر یا عناصر قابل پرداخت نفت کارت شاغلان به بازنشستگان و بازماندگان ارجمند با توجه به ماهیت کارفرمایی، نیازمند بررسی بیشتر در بخش های مقرراتی صندوق و صنعت نفت است. بنابراین، جزییات و میزان پرداخت «مابه التفاوت مبالغ نفت کارت  ۱۴۰۱  شاغلان» در امور بازنشستگی و مالی در حال بررسی است. از این رو، پس از تعیین چارچوب مشخص این برنامه، جزئیات بیشتر آن به اطلاع بازنشستگان ارجمند رسانده خواهد شد.

تکمیلی خبر: این پرداختی در قالب هدیه ربیع به همراه مستمری و مقرری آبان ماه واریز شد و در فیش مستمری نیز ردیف آن اعلام شده است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =