کد خبر: 8813
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
شریفی/آموزش

رئیس آموزش و توسعه مدیریت صندوق بازنشستگی صنعت نفت گفت: در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۰ دوره آموزشی تخصصی و کارگاهی برای کارکنان برگزار شده که در سال‌های اخیر برگزاری این تعداد دوره آموزشی برای کارکنان صندوق‌ها بی‌سابقه است.

مهدی شریفی رئیس آموزش و توسعه مدیریت معاونت منابع انسانی صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: در یکسال گذشته، مدیریت ارشد صندوق‌ها، نسبت به بهبود خدمات‌رسانی تاکید داشته‌اند از این رو یکی از مقوله‌های با اهمیت برای بهبود خدمات‌رسانی، پرداختن به آموزش‌های ضمن خدمت است.

شریفی افزود: سازمانی مانند صندوق‌های بازنشستگی نفت به دلیل ارتباط مستقیم با جامعه خدمت‌گیرنده دارای ابعاد آموزشی چندگانه است.

وی ادامه داد: رئوس و سرفصل‌هایی مانند روانشناسی، امور اداری، امور فنی اسناد درمان و ارتباطات از بخش‌های مهم آموزشی برای کارکنان هست که پیش‌بینی و اجرا شده است.

رئیس آموزش و توسعه مدیریت معاونت منابع انسانی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: پرداخت به مسائل نو از جمله علوم کاربردی روانشناسی سالمندی برای کارکنان در بهبود ارتباطات میان فردی موثر خواهد بود، چون خدمات در بستر ارتباطات میان فردی ارائه می‌شود.

وی افزود: دوره اخلاق حرفه‌ای اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی نیز از بخش‌های نو آموزش‌های نیمه نخست ‌سال ۱۴۰۱ بود که خوشبختانه بازخوردهای مطلوبی دریافت شد.

شریفی گفت: در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ دوره‌های اختصاصی برای حوزه درمان برگزار شد، که شامل مقدمات و اصول بررسی اسناد درمان و ارزیابی خسارت بود بنابراین امید می‌رود این آموزش‌ها در فرایند بهبود خدمات‌رسانی موثر واقع شود.

 وی ادامه داد: تلاش شده است مباحث کارگاهی و کاربردی ارائه شود، چون بیشتر افراد محتوای تئوری را پیش‌تر فراگرفته‌اند.

رئیس آموزش و توسعه مدیریت معاونت منابع انسانی صندوق‌ها افزود: کارکنان بخش مددکاری در مواجهه با مسائل مختلف قرار دارد و از این‌رو، کارگاه کنترل استرس ناشی از کار، برای نخستین‌مرتبه در صندوق‌ها طی هفته‌های جاری برگزار خواهد شد.

شریفی گفت: در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ در مجموع ۳۰ دوره آموزشی تخصصی و کارگاهی برای کارکنان برگزار شده است که در سال‌های اخیر برگزاری این تعداد دوره آموزشی بی سابقه است.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =