کد خبر: 8776
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
نوشتن

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس نوشت: هم‌اکنون که در گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، از توفیق خدمتگزاری برای پیشکسوتان دفاع مقدس حاضر در این صنعت برخورداریم به همه این عزیزان که با جانفشانی، ماموریت‌های اداری و جهادی خویش را با سربلندی و عزت به سرانجام رساندند ادای احترام مجدد داریم.  

متن پیام عبدالحسین بیات به شرح زیر است: 

«بسم رب الشهدا

دفاع مقدس خلق حماسه مقاومت امّت موُمن و ولایتمدار ایران اسلامی بود. رزمندگان دفاع مقدس شجاعانه و مظلومانه در برابر دشمنان انقلاب اسلامی از شرق و غرب عالم به ویژه در برابر رژیم دست‌نشانده بعثی صدام، ایستادگی کردند تا برای کشور و انقلاب اسلامی، عزت، افتخار و سربلندی به ارمغان آورند و شهدای عزیز دفاع مقدس خالصانه و مجاهدانه از جان خود گذشتند تا امنیت و اقتدار کشور را فراهم کنند و فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه سازند.  

ایام‌الله هفته دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و به روح بلند امام عظیم‌الشاُن (رضوان الله تعالی علیه)، شهدای والامقام انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای عرصه امنیت، ادای احترام می‌کنیم و به محضر با سعادت رهبر حکیم و فرزانه، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدّظلّه العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ظفرمند و ملّت عزیز و ولایتمدار ایران سربلند، سلام و درود می‌فرستیم.  

۳۴ سال از پایان دفاع مقدس می‌گذرد اما نقش، ارزش و جایگاه مقاومت هیچ‌گاه برای ملت انقلابی ایران کمرنگ نشده است. دیرروز (چهارشنبه ۳۰ / ۶ / ۱۴۰۱) و در آستانه هفته دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب در دیدار پیشکسوتان این عرصه، فرمودند: «دفاع مقدس نشان داد صیانت از کشور با مقاومت به دست می‌آید نه با تسلیم.» بیانات ایشان، بیانگر ارزش و جایگاه راهبردی و عملیاتی، روش مقاومت در جامعه اسلامی است.  

هفته دفاع مقدس، فرصتی برای ادای احترام به پیشکسوتان عرصه جبهه و جهاد است؛ هم‌اکنون که در گروه اقتصادی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، از توفیق خدمتگزاری برای پیشکسوتان دفاع مقدس حاضر در این صنعت برخورداریم به همه این عزیزان که با جانفشانی، ماموریت‌های اداری و جهادی خویش را با سربلندی و عزت به سرانجام رساندند ادای احترام مجدد داریم. در برابر رزمندگان و ایثارگران و خانواده معظم شهدا به خصوص در برابر پدران و مادران، ستارگان آسمان جهاد و ایثار، سر تعظیم فرو می‌آوریم.  

در این ایام پربرکت که با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) نیز تقارن یافته است، موفقیت، سربلندی و بهروزی آحاد ملّت شریف و فهیم کشورمان به خصوص جامعه معزز خانواده صنعت نفت را از درگاه خداوند منان خواهانیم.»  ( ۳۱ / ۶ / ۱۴۰۱)

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =