کد خبر: 8390
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آیین تکریم سرکار خانم زروانی و معارفه جناب آقای حاجی صادق

رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: برنامه‌های آموزشی مدونی برای کارکنان اجرایی خواهد شد. توسعه آموزش سبب ارتقای شاخص‌های بهره‌وری برای خدمات‌رسانی خواهد شد.

عباس حاجی‌صادق، رئیس صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در نشست شورای مدیران و در بررسی تقویم آموزشی ۱۴۰۱ کارکنان، اظهار داشت: زمان نیز مانند منابع محدود است لذا باید در انجام کارها، اولویت‌بندی‌ها مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در اولویت‌بندی باید شاخص‌های چون نوع مخاطب، نیازسنجی و آسیب‌شناسی مدنظر قرار گیرد.

حاجی‌صادق گفت: رویدادها و فرایندها با سرعت زیادی در حال گسترش هستند و سازمان پویا نیز باید به‌تناسب آن، رشد و توسعه یابد. از این رو، تحقق این امر از مسیر توسعه آموزش‌ها می‌گذرد.

وی افزود: توسعه آموزش و منابع انسانی باید به شکل متوازن در سازمان انجام شود چون توسعه تک‌بعدی صرفاً سبب ناهماهنگی خواهد شد لذا توازن حداکثری در آموزش، تغییر رفتار همسو با بهبود عملکرد را محقق می‌کند.

رئیس صندوق‌ها گفت: آموزش کاربردی و کیفی با بهره‌مندی از صاحب‌نظران درون و برون‌سازمانی برای روزآمد کردن سازمان اجتناب‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: هماهنگی میان توسعه فردی و سازمانی کارکنان ضروری است لذا ارتقای افراد در سازمان، منوط به تکمیل دوره‌های آموزشی خواهد بود.

رئیس صندوق‌ها با بیان این که به کارکنان توسعه‌پذیر نیاز داریم، گفت: توسعه‌پذیری و تمایل به دریافت آموزش از ویژگی‌های کارکنان سازمان‌های پویاست لذا توزیع مزایای سازمانی باید بر پایه کارنامه آموزشی و حرفه‌ای افراد صورت گیرد.

وی تأکید کرد: میزان مشارکت پویا و اثربخشی آموزش‌ها در ارتقای کارکنان مؤثر خواهد بود.

حاجی‌صادق افزود: آموزش در همۀ سازمان‌ها مورد نیاز است و در سازمانی مانند صندوق‌ها که با تعداد زیادی از مراجعه‌کنندگان مواجه هستیم ضرورت آموزش دوچندان می‌شود.

رئیس صندوق‌ها خطاب به برنامه‌ریزان آموزشی اظهار داشت: آموزش‌های مرتبط به ارتقای ارتباطات مؤثر با مشتریان یکی از سرفصل‌های با اهمیت دوره‌های آموزشی پیش رو باید باشد. ‌

در این نشست، مهدی شریفی، رئیس آموزش صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، آخرین وضع تقویم آموزشی را تشریح کرد.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =