کد خبر: 8195
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
بیات

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت و امروز را که مصادف است با روز جانباز، گرامی‌داشت.

متن پیام عبدالحسین بیات رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها به شرح زیر است:

« ماه مبارک شعبان ماهی است که به پیامبراکرم (ص) نسبت داده می‌شود به همین بهانه در صلوات گهربار شعبانیه از پروردگار مسئلت می‌نمایم که آن وجود مبارک را شفاعت کننده ما قرار دهد.

اینجانب این ماه پر برکت و اعیاد سراسر نور آن را به تمامی هموطنان ایران اسلامی به خصوص همکاران گرانقدر شاغل و بازنشسته و خانواده محترمشان شاد باش می‌گویم.

این ماه عزیز به میلاد سالار و سرور آزادگان امام حسین(ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، ولادت امام سجاد(ع) تبین‌گر نهضت عاشورا متبرک گردیده است. این اعیاد مبارک را به تمامی عزیزانی که در قامت پاسداری، جانبازی و ایثارگری به ایران اسلامی خدمت کرده و می‌کنند، تبریک می‌گویم.

جمعی از کارکنان ارجمند صنعت نفت در قامت پاسداری از وطن و صنعت نفت به درجه رفیع جانبازی نائل شده‌اند که برخی همچنان در سنگر خدمتگزاری حاضر هستند و گروهی نیز به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند؛ مجددا ولادت با سعادت حضرت عباس علیه‌السلام و روز جانباز را به عزیزان بازنشسته و شاغل تبریک می‌گویم و مجاهدت عزیزان جانباز را که همچنان جاری و ساری است را گرامی و پاس می‌دارم و عزت و سربلندی را برای همه عزیزان مسئلت می‌نمایم.

امید آن دارم که در تمامی مراحل و روزگار زندگی در پرتو تابان انوار اهل بیت علیه‌السلام قرار گیریم.»

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =