کد خبر: 8144
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۱
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
درمان کرونا بیمارستان

«با اوج‌گیری پیک ششم بیماری کرونا» تقاضا می‌شود تا رفع شرایط قرمز، از مراجعۀ "حضوری" به "نمایندگی‌های صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت" پرهیز شود.

هرچند در دوران همه‌گیری کرونا، بسیاری از بازنشستگان با احساس مسئولیت اجتماعی از مراجعۀ حضوری به نمایندگی‌های صندوق‌ها خودداری کردند و گامی مهم در حفظ سلامتی خویش و جامعه برداشته‌اند باز تقاضا می‌شود تا رفع شرایط قرمز، همچنان از مراجعۀ "حضوری" به نمایندگی‌ها پرهیز کنند. 


 

با توجه به شدت یافتن ویروس کرونا به‌ویژه سویه جدید اُمیکرون در جامعه، هفتۀ گذشته با ارسال پیام از بازنشستگان صنعت نفت در سراسر کشور، تقاضا شد که فقط در هنگام "ضرورت" به نمایندگی‌های صندوق‌ها مراجعه کنند. در این پیام، با توجه به اینکه سویۀ اُمیکرون برخلاف تصور اولیه، بیماری ساده‌ای نیست و با اوج‌گیری پیک ششم شاهد افزایش آمار فوتی‌ها هستیم، از بازنشستگان معزز صنعت نفت تقاضا شد باهدف حفظ سلامتی این عزیزان تا فروکش کردن پیک ششم از مراجعه غیرضروری به نمایندگی‌ها پرهیز کنند.

برخلاف باور جامعه، رفتار سویه اُمیکرون مرموزتر از کروناست؛ ویروس در این سویه آرام و خزنده و با برخی تغییرات رفتاری، این قابلیت را دارد که در صورت رعایت نشدن نکات بهداشتی و جدی نگرفتن آن‌ها، با طول موج بیشتر، قربانیان بیشتری از دلتاکرونا داشته باشد؛ جدی نگرفتن آن از سوی برخی از افراد جامعه و آن را صرفاً یک سرماخوردگی دانستن، باعث گستردگی شدیدتر این سویه شده است. با این رفتار برخی افراد جامعه، کشور ما همچنان در سیر صعودی مبتلایان در پیک اُمیکرون قرار دارد و تا چند هفتۀ آینده، افزایش میزان مرگ‌های کرونایی دور از انتظار نیست.

با تکیه‌بر گزارش‌های دقیق پزشکی که نشان می‌دهند سویه اُمیکرون به‌شدت مسری است و احتمال ابتلای مراجعه‌کنندگان در فضای بسته زیاد است و با توجه به اینکه فضای اداری نمایندگی‌های صندوق‌ها در فهرست اماکن بسته قرار دارند؛ از همه همکاران ارجمند بازنشسته تقاضا می‌شود برای حفظ سلامتی خویش و خانواده محترم‌شان کارهای اداری را به زمان مناسب‌تری موکول کنند. ضمنا تاریخ نسخ درمانی برای ارائه به دفاتر نمایندگی‌ها "منقضی" نخواهد شد لذا هر موقع پس از رفع وضعیت قرمز به نمایندگی‌ها ارائه شود پذیرش خواهند شد. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • مینا صفی نیا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    بسیار عالی با نضرات شما موفق هستیم
  • رحمت الله قدیمی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام علیکم ممنون اززحمات امور بازنشستگان صنعت نفت ازاین که بفکر سلامتی زیر مجموعه خود هستید متشکرم ارزوی سلامتی برای شمابزرگواران را دارم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =