کد خبر: 8029
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
آیین تکریم سرکار خانم زروانی و معارفه جناب آقای حاجی صادق

افزایش سطح کیفی خدمات در دستور کار است؛ از این رو، برای نیل به این هدف، بازنگری در برخی از «فرایندهای خدمات» اجتناب‌ناپذیر است.

عباس حاجی‌صادق رئیس صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، در نشست برخط با رؤسای مناطق، گفت: افزایش سطح کیفی خدمات در دستور کار است؛ از این رو، برای نیل به این هدف، بازنگری در برخی از «فرایندهای خدمات» اجتناب‌ناپذیر است.

وی افزود: هم‌اکنون جامعه‌ی نودهزار نفری بازنشستگان و بازماندگان ارجمند صنعت نفت، خدمات تعریف‌شده را از نمایندگی‌های صندوق‌ها دریافت می‌کنند و همه‌ی خدماتی که در فهرست تعهدات قانونی صندوق‌ها قرار دارند، در نمایندگی‌ها ارائه می‌شوند؛ لذا این پیشخوان‌های خدماتی، در حوزه‌ی رفاه بازنشستگان و بازماندگان عزیز صنعت نفت، نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

رئیس صندوق‌ها با تشریح پیشینه و اهداف اولیه‌ی تأسیس نمایندگی‌های صندوق‌ها، گفت: نمایندگی‌های چهل و شش‌گانه و رابط‌ها، بر اساس استانداردها و برآورد نیازهای بازنشستگان و بازماندگان ارجمند، به تناسب هر منطقه، استان و شهر، تأسیس شده‌اند و دارای شرح خدمات مشخص هستند. تقریباً هر کجا که صنعت نفت حضور دارد، صندوق‌ بازنشستگی صنعت نفت نیز خدمات مصوب را ارائه می‌کند.

حاجی‌صادق تصریح کرد که "خدمات صندوق‌ها با محوریت درمان و امور رفاهی، در نمایندگی‌ها متمرکز است. با توجه به خدمات متنوع نمایندگی‌ها و به دلیل پراکندگی آنها در سطح کشور، «انسجام سازمانی بین نمایندگی‌ها» عاملی تأثیرگذار در تضمین کیفیت خدمات است. "

در این نشست که با حضور رئیس هیئت‌رئیسه و معاونان صندوق‌ها نیز توأم بود، ابتدا معاون رفاه و بازنشستگی و سپس مدیر مناطق و نمایندگی‌ها و رؤسای مناطق هشت‌گانه، آخرین وضعیت خدمات‌رسانی را تشریح کردند. همچنین وضعیت بازپرداخت هزینه‌های درمانی نیز به طور ویژه بررسی شد.

برای مشاهده تصاویر این گزارش اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =