کد خبر: 8006
سرویس: سلامت
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
غذا

یک برنامه بلند مدت برای رسیدن به کمبود کالری و حفظ آن، انتخاب غذاهای سالم است.

از قانون ۸۰ تا ۲۰ پیروی کنید. ۸۰ درصد از برنامه کاهش وزن خود را از طریق یک برنامه غذایی برای کاهش وزن متمرکز کنید. ۲۰ درصد از برنامه کاهش وزن خود را از طریق یک برنامه تمرینی کاهش وزن متمرکز کنید.

برای کاهش وزن می توانید ورزش های آسان مانند دویدن، پیاده روی و یوگا را امتحان کنید. روتین روزانه این تمرینات به شما کمک می کند در دراز مدت لاغرتر و متناسب تر شوید. اگر زمانی برای بازدید از باشگاه پیدا نمی کنید، حتی می توانید یک برنامه ورزشی کاهش وزن در خانه ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که وعده های غذایی خود را در زمان مشخصی میل کنید و همیشه سهم خود را کنترل کنید.

اگر می‌خواهید کمبود کالری داشته باشید، از غذاهای ناسالم و غذاهای سرخ‌شده اجتناب کنید. یک برنامه غذایی پایدار را دنبال کنید که ممکن است سال ها بدون دردسر آن را ادامه دهید. برنامه‌های کوتاه‌مدت افراطی می‌توانند بیش از آنکه فایده داشته باشند، ضرر داشته باشند. بسیاری از مدهای رژیم غذایی یا رژیم های ورزشی وجود دارند که در صورت پیروی از این برنامه ها، کاهش وزن سریع را نوید می دهند.

هیچ رژیم غذایی سریع یا ورزش شدید به شما کمک نمی کند وزن خود را به شیوه ای سالم کاهش دهید. در بحث رژیم غذایی در مقابل ورزش، هیچ برنده مشخصی وجود ندارد زیرا اگر می خواهید وزن کم کنید، هر دو جنبه بسیار مهم هستند. کاهش وزن یک فرآیند تدریجی است و شما باید به سمت هدف خود ثابت قدم باشید.

منبع: سایت آکادمی تخصصی، علم و بدن

"مطلب فوق جهت آگاهی شما است. بنابراین توجه داشته باشید استفاده از هر گونه دارو،  گیاهان دارویی یا (ورزش) مستلزم مشاوره با پزشک معالج یا متخصصان طب مربوطه است"

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =