کد خبر: 7717
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
گزارش تصویری دفتر نمایندگی هویزه

به اطلاع سروران گرامی، بازنشستگان و بازماندگان صنعت نفت می‌رساند، به منظور تامین نظر شما و کاهش مدت زمان بازپرداخت هزینه‌های درمانی، بخش ارسال غیرحضوری نسخ درمانی از طریق تلفن همراه و نرم‌افزار آسان تا رفع نواقص غیرفعال شد.

بازنشستگان و بازماندگان ارجمند صنعت نفت در ماه‌های گذشته پیشنهاد و انتقادهای درباره روش ارسال غیرحضوری نسخ پزشکی از طریق نرم‌ افزار آسان و تلفن همراه و همچنین مسئله تاخیر در بازپرداخت هزینه‌های درمان را مطرح کرده‌اند.

 بنابراین باهدف تامین نظر سروران گرامی، بازنشستگان صنعت نفت، بخش ارسال غیرحضوری نسخ تا رفع نواقص و انجام اصلاحات لازم از نرم افزار آسان خارج شد.

از این رو، همکاران بازنشسته، اسناد و نسخ درمانی خود را برای بازپرداخت هزینه، مانند رویه جاری صندوق‌، به شکل حضوری تحویل نمایندگی‌ها نمایند. بدیهی است نسخی که قبلا غیرحضوری از طریق نرم‌افزار آسان ارسال یا حضوری تحویل نمایندگی‌ها شده است و در صف بازپرداخت هزینه قرار دارد به شکل سیستمی پرداخت خواهد شد لذا در این زمینه پیگیری از سوی بازنشسته محترم نیازی نیست.

ضمنا به اطلاع این عزیزان می‌رساند همزمان تدابیری برای شتاب‌بخشی به بازپرداخت هزینه‌های درمانی اتخاذ شده است که به امید خدا نتایج آن در گزارش بعدی اعلام خواهد شد.

ضمن عذرخواهی از بازنشستگان معزز صنعت نفت به سبب تاخیر پیش‌آمده در خصوص بازپرداخت هزینه‌های درمانی، از صبوری و همراهی شما عزیزان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =