کد خبر: 7465
سرویس: درمان
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
پذیرش نسخه/ دفترچه درمانی

تعداد مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت به یک‌هزار و دویست مرکز افزایش یافت. سال‌گذشته یک‌میلیون و پانصد هزار نسخه‌ی درمان آزاد در نمایندگی‌های صندوق، پذیریش و بازپرداخت هزینه شد.

بازنشستگان صنعت‌نفت افزون بر استفاده از مراکز بهداشت و درمان این صنعت؛ از مراکز تشخیصی و درمانی طرف قرارداد با صندوق‌های بازنشستگی صنعت‌نفت نیز استفاده می‌کنند. بنابراین هرسال به تعداد این مراکز افزوده می‌شود. از این‌رو، امسال تعداد این مراکز به یک‌هزار و دویست مرکز تشخیصی و درمانی افزایش یافت. 

لذا یکی از محورهای نظرسنجی مرکز افکارسنجی ایسپا در تیرماه سال‌جاری، «میزان رضایت‌مندی بازنشستگان صنعت‌نفت از افزایش تعداد مراکز طرف قرارداد» و «میزان رضایت بازنشستگان از موقعیت مکانی مراکز» بوده است.

بازنشستگان از مراکز جدید طرف قرارداد با صندوق، رضایتی برابر با ۷۱ درصد داشته‌اند؛ و به‌طور حدودی همین میزان موقعیت مکانی مراکز را مناسب دانسته‌اند؛ و ۶۴ درصد نسبت به عقد قرارداد برای استفاده از خدمات داروخانه‌ای تاکید کرده‌اند.

سال گذشته بیش از یک‌میلیون پانصد هزار نسخه و اسناد پزشکی درمان آزاد در نمایندگی‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت پذیرش، سندرسی و بازپرداخت هزینه شده است. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =