کد خبر: 7371
سرویس: اپلیکیشن
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
برنامه

زندگی انسان ها در دنیای امروز توام با انواع استرس ها و اضطراب هاست. کمتر کسی را می توان پیدا کرد که از این مسئله در رنج نباشد. دلیل بروز این اضطراب ها، همیشه در حال تغییر بودن دنیای جدید است.

این تغییرات انسان را وادار به تلاش همیشگی برای سازگاری با محیط و شرایط جدید می کند و همین اضطراب بسیاری را به اعضای جامعه انسانی وارد کند. در صورتی که این اضطراب ها کنترل شوند، فشاری همیشگی را بر ذهن انسان وارد خواهند کرد و همین باعث بروز انواع بیماری های جسمی و روانی در فرد می شود. یکی از بهترین راهها برای کنترل اضطراب های روزانه، مراقبه کردن است. امروز با برنامه برای یادگیری و انجام مراقبه در خدمت شما هستیم.

Deep Meditate – Meditation, Relaxation, Sleep App عنوان یک اپلیکیشن برای مراقبه کردن و رسیدن به آرامش و خواب عمیق، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Deep Meditate, Inc توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به سه بخش مدیتیشن، موسیقی و خواب تقسیم شده است و هدف از آن کمک به شما در رها شدن از اضطراب ها و استرس های روزانه و تجربه آرامش عمیق تر و داشتن خوابی بهتر و لذت بیشتر از زندگی است.

اگر تا به حال تجربه مراقبه نداشته اید، نگران نباشید، چرا که در کنار هر جلسه مراقبه آموزش ها و راهنمایی های کامل به شما ارائه می شود. مجموعه های مجزا برای مراقبه وجود دارد که هر کدام برای هدف خاصی طراحی شده اند و با انتخاب آنها می توانید در مدت زمان کمی به هدف تعیین شده در برنامه دست پیدا کنید. بیش از ۲۵۰ موسیقی آرامش بخش نیز با بهترین کیفیت در برنامه تعبیه شده است که با گوش دادن به آنها ذهن خود را از افکار منفی و اضطراب رها کرده و به آرامش می رسید.

بیش از ۵۰ داستان برای مطالعه پیش از خواب نیز در برنامه تعبیه شده است. تمام این داستان ها مناسب بزرگسالان هستند و موضوعات آنها به گونه ای است که خوابیدن را برای شما آسان می کند. یک تایمر مدیتیشن هم در برنامه تعبیه شده است که زمان بندی و پیگیری جلسه را به عهده دارد.

 
جهت دانلود این برنامه اینجا کلیک کنید. 

منبع: آخرین خبر

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =