کد خبر: 7357
سرویس: گردشگری
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
موزه بریتانیا

اگر امکان سفر برایتان مهیا نیست و عاشق بازدید از موزه‌هایی نظیر موزه‌ی بریتانیا هستید، می‌توانید با تور مجازی به این خواسته خود برسید. موزه بریتانیا در شهر لندن قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین گنجینه‌های تمدن‌های اسلامی را هم در خودش جای داده و با میزبانی از آثاری ایرانی همچون منشور کوروش، برای ما ایرانیان هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

 موزه‌ بریتانیا، یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین موزه‌هایی است که یک گردشگر و علاقه‌مند می‌تواند از آن دیدن کند. در این موزه‌ گنجینه‌ عظیمی از هفت میلیون آثار باستانی انواع فرهنگ‌ها، اقوام و کشورهای جهان از تمامی دوران‌ها، چه پیش از تاریخ چه زمان حال، جمع‌آوری شده است.  در این قسمت از تورهای آنلاین بازدید از موزه‌ها، با ما همراه باشید تا به بریتانیای کبیر برویم و از موزه‌ بریتانیا بازدید کنیم.

موزه بریتانیا در سال ۱۷۵۳ میلادی تاسیس شد و هنس اسلون،  طبیعی‌دان انگلیسی، با جمع‌آوری اسناد، کتب قدیمی و آثار باستانی استخراج شده از برخی مستعمره‌های بریتانیا، این کار را انجام داد. اسلون در سال ۱۷۵۹ با اضافه کردن مجموعه‌های مختلف به این موزه، آن را برای عموم بازگشایی کرد و بازدید از آن را در دسترس همه مردم قرار داد.

کتابخانه‌ی موزه‌ بریتانیا جزو قدیمی‌ترین و جامع‌ترین کتابخانه‌های سراسر جهان به شمار می‌رود. علاوه بر یک مجموعه‌ جامع و کامل از کتب و اسناد تاریخی متنوع، موزه‌ی بریتانیا با معماری زیبا، چشم‌نواز و نفس‌گیرش معروف است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در معماری موزه از روش‌های نگارگری اسلامی - ایرانی هم استفاده شده است.  

از طریق تور مجازی موزه بریتانیا می‌توانید از این موزه جذاب بازدید کنید و حسابی سرگرم شوید. بستر آنلاین بازدید از این موزه هم بسیار جذاب، روان و جامع طراحی شده است و فضایی عالی را در دسترس بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

برای بازدید اینجا کلیک کنید

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =