دیدار خانم مهندس زروانی از بیمارستان نفت در روز پزشک

رئیس صندوق های بازنشستگی صنعت نفت امروز دوشنبه (یکم شهریورماه) همزمان با روز پزشک با حضور در بیمارستان مرکزی صنعت نفت ضمن تبریک این روز به پزشکان همکار از تلاش های شبانه روزی آنها قدردانی کرد.

افخم زروانی با حضور در محل کار دکتر محمدرضا کاظمی آشتیانی رییس بیمارستان مرکزی صنعت نفت تهران گفت: وظیفه بود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به شکل حضوری در محل بیمارستان حاضر شویم و ضمن تبریک روز پزشک از تلاش های شبانه روزی شما و همکاران تشکر کنیم.

رئیس صندوق ها با بیان اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نقش بسزایی در ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان و خانواده آنها دارد افزود: در ۲ ساله گذشته به دلیل شیوه بیماری کرونا تلاش های پزشکان و سایر کادر درمان سازمان بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به بازنشستگان بیشتر و سریعتر شد لذا صندوق در جایگاه خودش و همچنین به نیابت از بازنشستگان از پزشکان و سایر کادر نظام سلامت صنعت نفت تشکر و قدردانی می کند.

در ادامه، دیدار کوتاهی با خانم دکتر مرادی دبیر شورایعالی پزشکی انجام شد و پیام تبریک و قدردانی از زحمات پزشکان عضو شورا به ایشان تقدیم شد.

در این دیدار دکتر شهرامی رئیس بخش مراقبت های ویژه بیمارستان نفت و دکتر مردانی معاون درمان صندوق و آقای صادق پور مشاور حوزه درمان صندوق نیز حضور داشتند.

برای مشاهده تصاویر بیشتر این خبر اینجا کلیک کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =