کد خبر: 7327
سرویس: معرفی کتاب
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کتاب صوتی

دره موفقیت، نوشته ست گاردین، کتابی است درباره موفقیت، با توجه ویژه به زمان و زمان‌بندی درست. این کتاب موضوع خیلی مهمی رو مطرح می‌کنه، اینکه کِی باید از یه کاری دست بکشیم و کِی ادامه بدیم.

معرفی کتاب صوتی دره موفقیت (شیب!)

کتاب دره‌ موفقیت (شیب!) کتابی نوشته‌ی ست گودین است. کتاب دره‌ موفقیت (شیب!) راهنمایی برای زمان صحیح انجام دادن کارها است. یعنی به ما میاموزد که چه زمانی باید به کار بچسبیم و چه زمانی لازم است که کمی خود را کنار بکشیم. لیلا کشاورز افشار و  علیرضا پیر مترجمین این کتاب هستند و نشر نوین آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب دره‌ موفقیت (شیب!)

کتاب دره موفقیت (شیب!) (The Dip) که به اشتباه با اسم شیب در ایران شناخته می شود، نوشته ست گودین درباره‌ی یک استراتژی هوشمندانه برای مدیریت زندگی و کار است. این استراتژی را با نام جا زدن می‌شناسیم. اما در زمان و مکان مناسب. یک راه بسیار ساده برای گفتن تفاوت بین برنده‌ها و بازنده‌ها وجود دارد. برنده‌ها علاوه بر باهوش بودن، متمرکز و سخت‌کوش بودن، یک جا زننده‌ی خوب هم هستند. آن‌ها خیلی زیاد جا می‌زنند، با این تفاوت که درست در زمان و مکان مناسب این‌کارو می‌کنند.

در ابتدا، وقتی که شروع به انجام کاری برای اولین بار می‌کنید، جذاب و سرگرم‌کننده‌ است. هر چیزی که باشد جالب است و شما حتماً بازخوردهای مثبتی از مردم اطرافتان دریافت می‌کنید. در طول چند روز و هفته‌ی بعدش، یادگیری سریعی که تجربه‌اش کردید، به شما کمک می‌کند که ادامه‌ بدهید. فارغ از اینکه آن چیز جدید دقیقاً چه چیز باشد، به‌راحتی درگیرش می‌شوید. حالا دره‌ موفقیت اتفاق می‌افتد. دره‌ موفقیت مسیر طاقت‌فرسای طولانی بین نقطه‌ی شروع و نقطه‌ی موفقیت است. مسیری که در واقع به عنوان یک میانبر عمل میکند. چون شما را سریع‌تر از هر مسیر دیگری، به جایی که می‌خواهید می‎‌رساند.

دره‌ موفقیت تفاوت بین تکنیک آسان و راحت یک «مبتدی» و رویکرد مفیدتر یه «متخصص» است. دره‌ی موفقیت تقابل بین شانس و یک دستاورد واقعی است.

کتاب دره موفقیت (شیب!) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که نمی‌توانند به خودشان فرصت استراحت بدهند توصیه می‌کنیم. دره موفقیت (شیب!) برای کسانی که دوست دارند در کارشان موفق شوند و یا به موانعی برخوردند که نمی‌دانند چطور باید آن را حل کنند، جذاب است. 

جملاتی از کتاب دره موفقیت (شیب!)

اگر شما از آن دسته افراد هدفگرا و بلند پروازی هستید که خودش را به خواندن چنین کتابی واداشته، احتمالا در حال مواجهه با یک سری موانع هستید. موانع حرفه‌ای، موانع شخصی و حتی موانع مربوط به تناسب اندام یا برنده شدن در یک بازی رومیزی. اغلب اوقات موانع را با پشتکار و استقامت پشت سر می‌گذاریم. گاهی هم دلسرد می‌شویم و به نوشته‌های انگیزشی مثل این نوشته از وینس لمباردی که گفته «آدم‌هایی که جا می‌زنند، هیچوقت برنده نمی‌شوند و برنده‌ها هیچوقت جا نمی‌زنند.» روی می‌آوریم. این توصیه‌ی بدی است برای اینکه برنده‌ها خیلی زیاد جا می‌زنند...

 برای خرید یا دانلود این کتاب اینجا کلیک کنید.

منبع: طاقچه

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =