کد خبر: 7309
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
نیروی باطنی

به نظر شما این راز نیروی باطنی انسان ها چیست؟ این راز سر به مهر با قدرت شگرفش در وجود شما نهفته است. در این مقاله به بررسی نیروی باطنی انسان ها می‌پردازیم.

چگونه زندگی شادی داشته باشیم؟

در زندگی قادر خواهید شد از شادمانی و تندرستی و رفاه و آسایش و آرامش بیشتر برخوردار شوید مشروط بر آنکه بتوانید از این نیروی باطنی انسان ها نهفته در ضمیر خویش به نحو احسن استفاده نمایید. شما نیازی بدان ندارید که درپی کسب و جمع آوری این  نیرو باشید چرا که گنجینه بیکران آن در وجود خویش دارید، فقط کافی است بدانید که چگونه میتوانید آن را به خدمت بگیرید و در تمام جنبه های زندگیتان از آن استفاده کنید. در اعماق ضمیر شما دریایی از هوش و خرد و قدرت و ثروت نهفته که بایستی بدان دسترسی پیدا کنید و از این همه موهبتی که در ذاتتان وجود دارد برخوردار شوید.

چگونه از قدرت نیروی باطنی انسان ها استفاده کنیم؟

حال اگر از قدرت و توانایی ذهنی خود آگاه شوید بهره گیری از آن کار ساده ای خواهد بود. اگر با ذهنی روشن به قضایا و مسائل روزمره زندگی خود بنگرید در هر لحظه از زمان با نیروی هوش و ادراک خود خواهید توانست برای مشکلاتی که بر سر راه تان پدیدار خواهند شد راه حل های در خور و مناسبی پیدا کنید.

دامنه اندیشه و استدلالات شما گاه تا چنان حد و مرزی اعتلا پیدا می کند که قادر خواهید شد به اکتشافات و ابداعات تازه نایل شوید و شگفتیهای محیط اطرافتان را که تاکنون بر شما ناشناخته مانده بود، مکشوف سازید. علاوه بر آن اقیانوس لایتناهی هوش و ذکاوت نهفته در باطن شما قادر است مجهولات و معماهای لاینحلی را برایتان به سادگی حل کند که تا آن زمان از مقابله با آن هراس داشته اید و جرات رویارویی با آنها را به سر راه نمیدادید.

از این پس راه خود را در زندگی به سهولت پیدا خواهید کرد و موانع کوچک و جزیی قدرت عرض اندام در برابر شما را پیدا نخواهند کرد نخستین ثمره ای که از این اقدام خود خواهید گرفت یافتن یاران و هم نشینان و هم قدمان شایسته و علاقمند و دلسوز است که قبلاً فاقد آن بوده اید. خودتان از این موضوع دچار حیرت خواهید شد که چگونه یکباره زندگیتان رنگ دیگری به خود می گیرد.

مشتری مناسبی برای خانه ای که قصد فروش آن را داشته پیدا می شود و پولی که نیاز داشتید به آسانی فراهم میگردد، جارو جنجال و بگو و مگو و کدورت از خانه و کاشانه‌تان رخت بر میبندد و صفا و مهر و محبت جانشین آن می شود و با شوق و ذوق رخت سفر میبیندید و عادات بد و حریفان ناباب را طرد می کنید. قدرت و نور و عشق و زیبایی را در خود کشف کنید. در این دنیاست که راه حل تمام مسائل و علت تمام معلول ها را خواهید یافت و قادر خواهید شد تا خود را از زندان عقده های خویش نجات دهید و افق تازه ای را پیش روی خود بگشایید.

منبع: خبرگزاری سلامت

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =