کد خبر: 7116
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
خانم دکتر گل محمدی

رئیس حسابرسی داخلی صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با حکم رئیس هیات رئیسه، منصوب شد.

 در متن حکم مهندس محمدمهدی رحمتی خطاب به خانم مریم گل‌محمدی آمده است:

«نظر به فعالیت حرفه‌ای و سوابق علمی سرکارعالی در زمینه‌های مدیریت مالی و حسابرسی و به استناد ماده (۱۸) اساسنامه صندوق بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، حسب پیشنهاد کمیته حسابرسی و موافقت وزیر محترم نفت (رئیس هیأت امناء صندوق) به عنوان رئیس حسابرسی داخلی صندوق برای مدت سه سال منصوب می‌شوید.  

از آنجا که امر حسابرسی صندوق نفت برای سلامت و شفافیت جریان امور بسیار حساس و مهم است، ضمن تاکید بر انجام حسابرسی نظام‌مند لازم است ضمن استفاده از ظرفیت‌های حسابرسی داخلی گروه صندوق گزارش‌های حسابرسی صندوق را برای اینجانب و کمیته حسابرسی به منظور بررسی و اقدام لازم و خلاصه مدیریتی آنها را برای استحضار ریاست محترم هیأت امناء (وزیر محترم نفت) ارسال فرمائید.

توفیق سرکار عالی را در ارائه خدمات مطلوب و حرفه‌ای از درگاه ایزد منان مسئلت دارد».

رئیس هیات رئیسه در پیامی جداگانه نیز از تلاش‌های آقای محمدرضا خان‌وفایی در مدت تصدی سمت رئیس حسابرسی داخلی، تشکر و قدردانی کرد. متن پیام یاد شده به شرح زیر است: 

«با توجه به ماده 18 اساسنامه صندوق مصوب سوم مهر 1398 هیئت وزیران مبنی بر فعالیت واحد حسابرسی داخلی زیر نظر مستقیم رئیس هیئت امناء به منظور مراعات فرآیند فوق‌الذکر علیرغم تمایل به استفاده از خدمات جنابعالی؛ بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های بیدریغ جنابعالی در مدت مسئولیت رئیس حسابرسی داخلی صندوق تشکر و قدردانی میکنم.

سلامتی و سربلندی شما را از درگاه احدیت خواستارم» .

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • زهیری IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    0 0
    باآرزوی موفقیت وسربلندی
  • مهدی IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام و خسته نباشید ،به امید خداوند خیر و سلامت باشد و تبریک میگویم

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =