کد خبر: 7100
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
  • خبرنگار: روابط عمومی
  • چاپ
درمام

چهار مرکز درمانی جدید، ارائه دهنده خدماتی همچون فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، رادیولوژی و سونوگرافی به مراکز طرف قرارداد صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در استان مازندران افزوده شد.

بر این اساس، در ادامه افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق‌ها، چهار مرکز جدید دیگر شامل مراکز فیزیوتراپی، پزشکی هسته‌ای، رادیولوژی و سونوگرافی، به محل‌های طرف قرارداد در استان مازندران افزوده شد. 

این مراکز در شهرهای ساری، بهشهر، قائمشهر قرار دارند. 

با هدف حفظ هرچه بیشتر سلامتی بازنشستگان و خانواده این عزیزان، توصیه می‌شود که برای استفاده از خدمات تشخیصی و درمانی، افزون بر مراکز سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به یکی از ‌هزار و پنجاه مرکز طرف قرارداد با صندوق، مراجعه نمایید. زیرا در صورت مراجعه به مراکز طرف قرارداد، نیازی به دریافت گواهی هزینه ویزیت، دارو و متعاقباً حضور در نمایندگی‌های صندوق برای تحویل اسناد و مدارک پزشکی نخواهد بود؛ چرا که بازنشستگان صنعت نفت و افراد تحت تکفل آنها در مراکز درمانی طرف قرارداد در هنگام دریافت خدمات سرپایی فقط ۱۰% فرانشیز پرداخت خواهند کرد و در صورت بهره مندی از خدمات بستری ۱۰% فرانشیز از مستمری و مقرری، به شکل اقساط کسر می‌شود.

برای مشاهده فهرست و نشانی مراکز طرف قرارداد اینجا کلیک کنید. 

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =