تبلت و بازنشسته

اپلیکیشن درمان صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، راه اندازی شده است. لذا بازنشستگان ارجمند می توانند از این پس، اسناد و نسخه های «درمان سرپایی» را از طریق بخش « ارسال نسخه و مدارک » در « اپلیکیشن آسان » ارسال نمایند.

با توجه به شرایط اضطراری کرونا و ضرورت تعطیلی دفاتر و نمایندگی های صندوق برای تسهیل امور درمان شما بازنشستگان محترم، اپلیکیشن درمان صندوق های بازنشستگی صنعت نفت، راه اندازی شده است. لذا بازنشستگان ارجمند می توانند از این پس، اسناد و نسخه های «درمان سرپایی» را از طریق بخش « ارسال نسخه و مدارک » در « اپلیکیشن آسان » ارسال نمایند. ضروری است اصل اسناد پزشکی را به مدت یکسال از تاریخ ارسال نزد خود نگهداری فرمایید. پس از رفع محدودیت های کرونایی در صورت لزوم برای تحویل اسناد مذکور اطلاع رسانی خواهد شد. 

با توجه به تمدید محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا و اهمیت مضاعف رعایت اصول مراقبتی برای گروه سنی بازنشستگان ارجمند، در مورد اسناد درمانی که از طریق اپلیکیشن ارسال می شود فعلا تحویل حضوری به نمایندگی های صندوق، نیاز نیست. بنابراین ارسال تصویر اسناد از طریق اپلیکیشن منتج به بازپرداخت سریعتر هزینه ها خواهد شد.

یادآوری می شود که در حال حاضر فقط امکان ارسال اسناد " درمان سرپایی " از طریق اپلیکیشن وجود دارد و برای " اسناد بستری " همچون گذشته از طریق تحویل به نمایندگی اقدام می شود. 

جهت دانلود برنامه و آشنایی با نحوه استفاده از آن، به سایت صندوق ها به نشانی www.oipf.ir مراجعه فرمایید. یا عدد ۱۷ را به سامانه ۱۰۰۰۹۰۷ ارسال نمایید تا لینک دانلود و آموزش را دریافت کنید.

برای ما بنویسید

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =